تلگرام بر روی  Android Wear 2.0 عرضه شد - تکفارس 
تلگرام بر روی  Android Wear 2.0 عرضه شد - تکفارس 

تلگرام بر روی Android Wear 2.0 عرضه شد

عرفان کرد
۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - 10:57
تلگرام بر روی  Android Wear 2.0 عرضه شد - تکفارس 

سیستم عامل Android Wear 2.0 در روز چهارشنبه به صورت رسمی عرضه شد و به نظر می رسد که بتواند رقابتی شدید برای watchOS اپل و Tizen سامسونگ به وجود بیاورد. یکی از ویژگی های مهم این سیستم عامل امکان نصب اپلیکیشن ها به صورت مستقیم بر روی ساعت  هوشمند از طریق پلی استور گوگل و بدون نیاز به گوشی است. در همین حال یکی از بهترین اپلیکیشن های پیام رسانی راهش را به سیستم عامل Android Wear 2.0 باز کرده است. با تک فارس همراه باشید.

تلگرام اپلیکیشنی برای سیستم عامل Android Wear 2.0 عزضه کرد ه است و ویژگی ها و امکانات مناسبی را برای کاربران این سیستم عامل عرضه کرده است. در این نسخه از تلگرام کاربران می توانند پیام هایشان را مشاهده کنند و با صدا، متن و یا استیکر و اموجی، پاسخ پیام هایشان را ارسال کنند. این اپلیکیشن همچنین از تمام ورودی های موجود بر روی Android Wear 2.0 مانند کیبورد روی صفحه، تشخیص دست خط و کشیدن اموجی ها، بهره می برد.

نسخه Android Wear 2.0 تلگرام، به کاربران اجازه می دهد تا گروه تشکیل دهند، شماره تماس هایشان را بررسی کنند و از تم های مختلف برای شخصی سازی اپلیکیشن استفاده کنند. این تم ها به زودی برای اپلیکیشن اندروید گوشی های هوشمند تلگرام نیز عرضه می شوند.

در حال حاضر اگر می خواهید از این ویژگی ها بهره مند شوید، باید یکی از دو ساعت هوشمند موجود که با سیستم عامل Android Wear 2.0 عرضه شده اند، یعنی LG Watch Style و LG Watch Sport، را در اختیار داشته باشید.

نظراتتان را با ما به اشتارک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید