اوبر و جنجالی جدید | اینبار اوبر باعث طلاق شد - تکفارس 
اوبر و جنجالی جدید | اینبار اوبر باعث طلاق شد - تکفارس 

اوبر و جنجالی جدید | اینبار اوبر باعث طلاق شد

عرفان کرد
۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - 20:53
اوبر و جنجالی جدید | اینبار اوبر باعث طلاق شد - تکفارس 

اوبر به دلیل دردسر ها و فعالیت های غیر قانونی اش در میان اذهان عمومی معروف شده است. از شکایت بر سر قول های داده شده تا غیرقانونی خوانده شدن برخی از فعالیت های این شرکت توسط بخش های دولتی، دردسر های بوجود آمده برای اوبر به قدری زیاد بوده که تعدادش از دست همه در رفته است. اینبار گزارش منتشر شده توسط رسانه فرانسوی له فیگارو (Le Figaro) ما را شگفت زده کرد و از یکی دیگر از مشکلات به وجود آمده توسط اوبر رونمایی کرده. با تک فارس همراه باشید.

یک تاجر از کوت دازور فرانسه از اوبر به دلیل از بین بردن ازدواجش شکایت کرده است. به گفته این مرد، وجود یک باگ در اپلیکیشن اوبر به همسرش اجازه داده تا منطقه حضور او را پیدا کند که در نهایت به طلاق این دو منجر شد. اکنون این مرد از اوبر درخواست خسارتی ۴۵ میلیون یورویی کرده و اولین جلسه رسیدگی به این پرونده ماه آینده تشکیل می شود.

له فیگارو جزئیات دقیقی از این اتفاق در اختیار مخاطبان نگذاشته. این که مرد تاجر کجا رفته و چرا زنش از دست او ناراحت بوده مشخص نشده اما حتما ذهن همه ما سناریو های احتمالی را تصور می کند. سوال اصلی این است که چگونه همسر مرد تاجر از این اتفاق با خبر شده.

به نظر می رسد که مرد تاجر داستان ما با گوشی همسرش وارد حساب اوبر خود شده و پس از انجام کارش از آن خارج شده است اما اوبر همچنان اطلاعات اکانت این مرد را برای گوشی همسرش ارسال می کرد که به بدین ترتیب توانستد موقعیت همسرش را پیدا کند.

وقتی که له فیگارو از اوبر در خصوص این ماجرا پرسید، اوبر خیلی راحت از پاسخ دادن به آن اجتناب کرد و گفت:

ما در خصوص چنین مواردی که شخصی هستند در رسانه عمومی حرفی نمی زنیم؛ مخصوصا وقتی قضیه مربوط به طلاق یک زوج باشد.

رسانه فرانسوی اما پیگیر ماجرا بود و با آزمایش اتفاق مشابهی توانست به این باگ پی ببرد. در حالی که اطلاع رسانی ها برای گوشی ارسال می شد، هیچ گونه اطلاعاتی در خصوص موقعیت صاحب حساب کاربری بر روی گوشی ظاهر نشده بود.

البته برخی از کاربران به این موضوع اساره کرده اند:

چرا من هنوز پیام های اوبر @emilyybertrandd را دریافت می کنم در حالی که از آن حساب خارج شده ام
– نیکول (@nicolesmiith_) 2 دسامبر ۲۰۱۶

خبر خوب این که این باگ فقط مخصوص سیستم عامل iOS است و نیازی نیست تا کاربران اندروید نگران ردیابی همسرانشان و مشکلات پس از آن باشند.

نظراتتان را با ما به اشتارک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.