LG از تراشه های Snapdragon 821 استفاده می کند | همکاری سامسونگ و Qualcomm توفیق اجباری است؟ - تکفارس 
LG از تراشه های Snapdragon 821 استفاده می کند | همکاری سامسونگ و Qualcomm توفیق اجباری است؟ - تکفارس 

LG از تراشه های Snapdragon 821 استفاده می کند | همکاری سامسونگ و Qualcomm توفیق اجباری است؟

عرفان کرد
۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - 21:19
LG از تراشه های Snapdragon 821 استفاده می کند | همکاری سامسونگ و Qualcomm توفیق اجباری است؟ - تکفارس 

پرچمدار شرکت LG، گوشی G6، در اواخر این ماه به صورت رسمی در کنگره جهانی موبایل (MWC) 2017 معرفی می شود و همه اطلاعات جمع آوری شده در این خصوص خبر از یک محصول جالب در دنیای تکنولوژی دارند. انتظار می رود که LG طراحی پرچمدار سال ۲۰۱۶، گوشی G5 را کنار بگذارد و به یک طراحی کلاسیک تر با صفحه نمایش تقریبا بدون لبه روی بیاورد. همچنین استفاده از تکنولوژی دو دوربین و سیستم پرداخت مخصوص LG نیز از ویژگی های این گوشی خواهند بود. یکی از بخش های این گوشی که هنوز هم در خصوص آن بحث هایی وجود دارد، نوع پردازنده ای است که در این گوشی به کار می رود.

سامسونگ تراشه Snapdragon 835 را برای Qualcomm به تولید انبود رسانده است و احتمالا از آن ها برای پرچمدار جدید خودش، خانوادهGalaxy S8، که فقط چند هفته بعد از LG G6 عرضه می شوند استفاده کند. برخی ها معتقد بودند که LG از جدید ترین، به روز ترین و قدرتمند ترین تراشه Qualcomm، یعنی Snapdragon 835، استفاده خواهد کرد اما ظاهرا این اتفاق نخواهد افتاد LG ناچارا باید از تراشه های قدیمی ترSnapdragon 835 برای گوشی های G6 استفاده کند.

سوال اینجاست که چرا LG حاضر شده است که تراشه های قدیمی تری را به کار ببرد. پاسخ این است که تراشه های Snapdragon 835 به طور اختصاصی در دسترس LG قرار می گیرند و سایر رقیبان باید کمی بیشتر صبر کنند تا بتوانند از این تراشه ها استفاده کنند. LG نیز اگر می خواست از این تراشه ها استفاده کند، باید تا ماه می یا ژوئن صبر می کرد تا آن ها را از Qualcomm دریافت کند. در این صورت مشتریان این گوشی باید حدود دو ماه بیشتر از Galaxy S8 منتظر گوشی LG G6 می ماندند. شاید استفاده از پردازنده های قدیمی تر اما موجود Snapdragon 821 از نگاه اقتصادی و به دلیل عرضه سریعتر گوشی های G6، تصمیم درستی باشد.

احتمالا بسیاری از مشتریان به نام و نوع پردازنده گوشی هایشان توجی نمی کنند و برای آن ها فقط این موضوع مهم است که پردازنده گوشی آن ها سرعت خوبی داشته باشد و کار های روزمره شان را به بهترین و سریعترین روش ممکن انجام دهند.

شما چه فکری می کنید؟ آیا انتخاب تراشه های Snapdragon 821 به سود شرکت LG خواهد بود؟ نظراتتان را با ما به اشتارک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید