رندر های جدیدی از گلکسی اس ۸ به بیرون درز کردند - تکفارس 
رندر های جدیدی از گلکسی اس ۸ به بیرون درز کردند - تکفارس 

رندر های جدیدی از گلکسی اس ۸ به بیرون درز کردند

امید بصیری
۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - 16:00
رندر های جدیدی از گلکسی اس ۸ به بیرون درز کردند - تکفارس 

هر روز به تاریخ عرضه ی گلکسی اس ۸ و برادر بزرگ آن یعنی گلکسی اس ۸ پلاس / Galaxy S8 Plus نزدیک می شویم و باید انتظار انتشار مشخصات و عکس های بیشتری از این محصول داشت، حال عکس ها و رندر های بسیاری از این گوشی به بیرون درز کرده اند. در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید!
تا کنون رندر های متعددی از گلکسی اس ۸ به بیرون درز کرده اند اما تازه ترین این رندر ها که امروز منتشر شده اند به خوبی نشان می دهند که طراحی پرچم دار بعدی سامسونگ چگونه خواهد بود. این تصاویر نیز شبیه تصاویر اخیر منتشر شده هستند و کاملاً مطابق با اخبار منتشره از طراحی احتمالی گلکسی اس ۸.
در این تصاویر می توانیم ببینیم که هیچ دکمه ی هوم یا خانه ای وجود ندارد و هر دو گوشی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس از صفحات نمایش خمیده در دو سمت بهره می برند. سنسور اثر انگشت نیز در پشت گوشی قرار گرفته است و بر خلاف گزارش های قبلی به نظر جک ۳.۵ میلی متری صدا نیز قرار نیست که رخت بربندد. تصاویر اخیر لو رفته از این گوشی نیز کم و بیش طراحی مشابهی را نشان می دادند.
چنین تصاویری حتی اگر کاملاً نیز واقعی نباشند اما به خوبی می توانند سطح انتظارات مشتریان از محصول احتمالی را مشخص کنند. انتظار می رود که سامسونگ گلکسی اس ۸ را در تاریخ ۲۹ مارچ معرفی کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید