سامسونگ Bixby بر پایه ی S Voice کار می کند - تکفارس 
سامسونگ Bixby بر پایه ی S Voice کار می کند - تکفارس 

سامسونگ Bixby بر پایه ی S Voice کار می کند

امید بصیری
۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - 16:00
سامسونگ Bixby بر پایه ی S Voice کار می کند - تکفارس 

به نظر می رسد که دستیار صوتی هوشمند جدید سامسونگ بر پایه ی دستیار صوتی قدیمی این شرکت یعنی اس وویس / S Voice برنامه ریزی شده است نه تکنولوژی شرکت ویو / Viv. در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید!
در گزارشات قبلی اشاره کرده بودیم که ممکن است دستیار صوتی هوشمند جدید ساموسنگ یعنی سامسونگ بیکسبی بر پایه ی تکنولوژی شرکت ویو ساخته شده باشد ، شرکتی متخصص در حوزه ی هوش مصنوعی که سامسونگ سال قبل آن را خرید. انتظار می رفت تا این تکنولوژی برای جایگزینی اس وویس با گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس عرضه شود و قابلیتهای بسیار بیشتری عرضه کند. اگرچه، حال گزارش جدیدی از وال استریت ژورنال منتشر شده است که نشان می دهد که بیکسبی بیشتر از اینکه بر پایه ی تکنولوژی شرکت ویو باشد بر پایه ی دستیار صوتی هوشمند قدیمی سامسونگ یعنی سامسونگ اس وویس است.
در گزارش وال استریت ژورنال که توسط یکی از کارشناسان آشنا با این حوزه تهیه شده است ادعا می شود که سامسونگ بیسکبی بر اساس تکنولوژی اس وویس خود شرکت سامسونگ ساخته می شود که در چند ماه گذشته توسط مهندسان این شرکت بهبود داده شده است. این دستیار صوتی هوشمند جدید گفته می شود که می تواند سوالات کاربران را به صورت صوتی پاسخ دهد و احتمالا با دکمه ی مخصوص خود بر روی بدنه ی دستگاه عرضه خواهد شد. اگر قرار است بیکسبی با الکسای آمازون، دستیار صوتی هوشمند گوگل و سیری شرکت اپل رقابت کند باید بسیار بهتر از اس وویس کنونی باشد.
نظر شما درباره ی این خبر چیست؟ البته که باید این گزارش برای شما مقداری تلخ باشد. اگر این گزارش درست از آب در بیاید شما فکر می کنید که استراتژی سامسونگ برای بهبود بخشیدن به اس وویس و تبدیل ان به بیکسبی به جای ساختن آن از پایه تا چه حد درست بوده است؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید