HTC همچنان پول از دست می دهد؛ امسال کمی کمتر - تکفارس 
HTC همچنان پول از دست می دهد؛ امسال کمی کمتر - تکفارس 

HTC همچنان پول از دست می دهد؛ امسال کمی کمتر

عرفان کرد
۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - 20:24
HTC همچنان پول از دست می دهد؛ امسال کمی کمتر - تکفارس 

خبری که همه انتظار شنیدنش را دارند، کاهش میزان فروش شرکت HTC است و در ادامه همین روند نزولی، HTC دارد پول از دست می دهد. آخرین گزارش اقتصادی این شرکت نشان از کاهش ۱۳ درصدی درآمدر سالیانه این شرکت دارند که این موضوع نشان از بهبود اوضاع HTC نسبت به سال های گذشته دارد. با تک فارس همراه باشید.

در سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۶، HTC در عرضه محصولات جدید و جذاب حرفی برای گفتن نداشته است و فقط چند گوشی مدل پایین و رده متوسط عرضه کرده است. به نظر می رسد که دلیل عرضه نشدن گوشی های رده بالا، کاهش میزان فروش HTC باشد. در واقع HTC اعلام کرده است که میزان مبلغ مورد استفاده در فعالیت ها را به میزان ۳۴% کاهش داده است. بخش گسترده ای از تمرکز HTC بر روی واقعیت مجازی و گسترش HTC Vive است که ظاهرا در میان سایر محصولات، اولویت اول را دارد.

در یک کنفرانس خبری در ماه گذشته HTC اعلام کرد که قصد دارد تغییری در روند فعالیت هایش به وجود بیاورد و خط جدیدی از گوشی های هوشمند با نام HTC U را عرضه کنند. HTC U Ultra و U Play دستگاه های مناسبی به نظر می رسند که البته تصمیم مسئولین HTC مبنی بر حذف کردن جک هدفون ۳.۵ میلی متری مورد سرزنش قرار گرفتند. به نظر می رسد که HTC دستیار مجازی جدیدش، یعنی Sense Companion، را یکی از نکات اصلی گوشی های سری U قرار داده است و این دستیار مجازی می تواند بزرگترین برگ برنده HTC در گوشی های هوشمند سری U باشد.

نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.