برنامه تلویزیونی جدید اپل؛ سیاره اپلیکیشن ها - تکفارس 
برنامه تلویزیونی جدید اپل؛ سیاره اپلیکیشن ها - تکفارس 

برنامه تلویزیونی جدید اپل؛ سیاره اپلیکیشن ها

عرفان کرد
۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - 22:37
برنامه تلویزیونی جدید اپل؛ سیاره اپلیکیشن ها - تکفارس 

اپل برنامه تلویزیونی جدیدی را با نام “Planet of the Apps” (سیاره اپلیکیشن ها) تهیه کرده است که روی توسعه دهندگان اپلیکیشن ها و مشکلات آن ها با این صنعت متمرکز است. با تک فارس همراه باشید.

هدف از ساخت این برنامه فرصت دادن به توسعه دهندگان اپلیکیشن برای به نمایش گذاشتن کارشان است تا توسط هیئت داوران مورد بررسی قرار بگیرد. هیئت داوران از چهره های معروفی مانند جسیکا آلبا، گوئینت پالترو، ویل آی ام و گری واینرچوک تشکیل شده است.

اگر هیئت داوران تصمیم بگیرند که یک اپلیکیشن پتانسیل لازم را دارد، می توانند راهنمایی و هدایت آن ها را بر عهده بگیرند و به آن ها در آماده کردن این اپلیکیشن برای سرمایه گذاران کمک کنند. در قدم نهایی توسعه دهندگان باید اپلیکیشن های توسعه داده خود را برای سرمایه گذاران به نمایش بگذارند. برنده این مسابقه نه تنها برنده میلیون ها دلار خواهد شد بلکه جایگاهی برای اپلیکیشنش در اپ استور پیدا خواهد کرد.

این برنامه به صورت اختصاصی به وسیله Apple Music بر روی Apple TV، iPhone، iPad، رایانه های شخصی و Mac قابل مشاهده خواهد بود. خنوز تاریخ دقیق پخش این مسابقه تلویزیونی مشخص نشده است اما ادی کیو، نایب رییس ارشد نرم افزار اینترنتی و سرویس های اپل، اعلام کرده است که این برنامه در فصل بهار پخش خواهد شد.

با وجود ورود برنامه های مانند “Planet of the Apps” و “Carpool Karaoke” به برنامه های تلویزیونی، اپل هنوز قصد جدی شدن در این عرصه را ندارد. وقتی در خصوص خریده شدن استودیو های بزرگ فیلمسازی توسط اپل از کیو سوال پرسیده شد، او به طور جدی این موضوع را رد کرد:

ما قصد داریم کار های خارق العاده و فرهنگی انجام دهیم. … ما فکر می کنیم که فرصت مناسبی را با ورود به عرصه تلویزیون به همراه Apple Music داشته ایم و این دقیقا کاری است که هیچکس تا به حال انجام نداده و ما به دنبال آن هستیم. … بله اگر ما می خواستیم کاری را انجام دهیم که همه انجام می دهند اینکار (خرید استودیو های فیلمسازی) را می کردیم؛ اما این هدف ما نیست. ما می خواهیم خاص باشیم و از برتری های دستگاه هایمان استفاده کنیم و این فرهنگ را گسترش دهیم. … در حال حاضر این کار را با همکارانی مانند بن [سیلورمن] انجام داده ایم و دلیلی نمی بینم که نتوانیم آن را با سایر دوستان انجام دهیم.

نظراتتان را با ما به اشتارک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید