HTC و واقعیت مجازی | عرضه محصول VR جدید HTC تا پایان سال میلادی - تکفارس 
HTC و واقعیت مجازی | عرضه محصول VR جدید HTC تا پایان سال میلادی - تکفارس 

HTC و واقعیت مجازی | عرضه محصول VR جدید HTC تا پایان سال میلادی

عرفان کرد
۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - 18:12
HTC و واقعیت مجازی | عرضه محصول VR جدید HTC تا پایان سال میلادی - تکفارس 

یک روز پس از اعلام وضعیت اقتصادی HTC در سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۶، چیا لین چانگ، مدیر مالی HTC، اعلام کرد که محصول واقعیت مجازی جدیدی در ادامه هدست HTC Vive عرضه خواهد شد. این خبر بخشی از مصاحبه چانگ با CNET بوده است. با تک فارس همراه باشید.

HTC پول زیادی روی واقعیت مجازی سرمایه گذاری کرده است و به نظر می رسد که این اقدام HTC سود خوبی برای آن ها داشته است. طراحی خوب این محصول و عملکرد ضعیف بزرگترین رقیبش ،یعنی Oculus، در این عرصه باعث شد که HTC Vive از بهترین هدست های واقعیت مجازی باشد. همین موضوع باعث شده است که HTC به سرمایه گذاری در این عرصه ادامه بدهد و دستگاه واقعیت مجازی دیگری را تا پایان سال میلادی عرضه کند. چانگ اطلاعات زیادی در خصوص این دستگاه منتشر نکرد اما گفته می شود که این هدست با تمام گوشی های هوشمند سری U مطابقت داشته باشد. HTC معتقد است که واقعیت مجازی چیزی فراتر از قرار دادن گوشی هوشمند در داخل هدست است و باید با دید گسترده تری به آن نگاه کرد.

چانگ گفت که HTC یک شرکت واقعیت مجازی است که توقعات ما را از این شرکت تغییر می دهد. HTC با وجود عرضه گوشی های جدید سری U در آینده ای نزدیک، در عرصه گوشی های هوشمند عملکرد خوبی نداشته است و سعی دارد با نشان دادن قدرتش در بخش واقعیت مجازی، اعتبار و ارزش اقتصادی خود را بهبود ببخشد.

نظراتتان را با ما به اشتارک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید