گوشی های هوشمند سامسونگ در بین ۵ شرکت برتردر زمینه ی تحقیقات - تکفارس 
گوشی های هوشمند سامسونگ در بین ۵ شرکت برتردر زمینه ی تحقیقات - تکفارس 

گوشی های هوشمند سامسونگ در بین ۵ شرکت برتردر زمینه ی تحقیقات

امید بصیری
۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - 18:43
گوشی های هوشمند سامسونگ در بین ۵ شرکت برتردر زمینه ی تحقیقات - تکفارس 

گوشی های هوشمند شرکت سامسونگ در یک رده بندی در بین ۵ شرکت برتر در زمینه ی تحقیق و مطالعه و آزمایش های مربوط به گوشی های هوشمند قرار گرفتند.

شرکت سامسونگ امروز اعلام کرد که گوشی های هوشمند این شرکت در بین ۵ شرکت برتر در تحقیقات یک شرکت آلمانی در حوزه ی مطالعه و آزمایش گوشی های هوشمند و همچنین شرکت کیفیت سیستم روسی روسکاچستو / Roskachestvo قرار گرفته اند. بهترین نتایج را گوشی های گلکسی نوت ۳ و نوت ۴ گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج و همچنین گوشی گلکسی اس ۴ گرفته اند. این تحقیق بر روی بسیاری از محصولاتی که در حال حاضر در بازار روسیه حضور دارند انجام گرفته اند که شامل ۳ زیر مجموعه ی گوشی های هوشمند تبلت ها و گوشی های هوشمند بزرگ می شده اند.

” ما بسیار خوشحالیم که پرچم داران ما_ گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج_ بالاترین رتبه ها را کسب کردند.” این را آرکادی گراف مدیر شرکت سامسونگ در روسیه اعلام کرده است و همچنین اضافه کرده که یکی از اهداف سامسونگ این است که محصولاتی را تولید کند که کیفیتی مثال زدنی دارند و از جدید ترین ویژگی های ممکن بهره می برند. این محصولات در شاخه هایی همچون ارگونومی، دوام، کیفیت صفحه نمایش، کیفیت تصاویر، طول عمر باتری و موارد دیگری مورد ارزیابی قرار گرفتند. دو نسخه از گوشی های مشابه در این تست مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفته اند.

تمام این آزمایش ها بین دمای ۲۰ تا ۲۵ درجه ی سانتی گراد قرار گرفته اند و رطوبت دما نیز بین ۴۵ تا ۶۰ درصد تنظیم شد بود تا اتمسفر پایین تر از حد نرمال قرار بگیرد. تمام این محصولات در آزمایش های کاملاً یکسانی قرار گرفتند و آزمایش ها توسط متخصصین رده بالا و توسط دستگاه های پیشرفته انجام شده اند.

نظر شما درباره ی این خبر چیست!؟ آیا واقعا گوشی های سامسونگ بهترین ها در بازار هستند؟! نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید