گیگابایت با گوشی جدید خود به تکنولوژی ۵G می اندیشد - تکفارس 
گیگابایت با گوشی جدید خود به تکنولوژی ۵G می اندیشد - تکفارس 

گیگابایت با گوشی جدید خود به تکنولوژی ۵G می اندیشد

امید بصیری
۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - 19:30
گیگابایت با گوشی جدید خود به تکنولوژی ۵G می اندیشد - تکفارس 

دوران تکنولوژی ۵ جی/ ۵G زیاد دور از واقعیت نیست. اگرچه اما بسیاری از شرکت های حوزه ی تولید گوشی های هوشمند آن چنان عجله ای برای ورود به این دوران ندارد و به جای آن بر روی نسل کنونی اینترنت تمرکز کرده اند و رویاپردازی درباره ی آینده را کنار گذاشته اند. اما برند های دیگر همچون زد تی ای/ ZTE قصد ورود به این حوزه را دارند و می خواهند تکنولوژی های جدید را امتحان کنند. در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید!

این احتمال همان دلیلی است که به خاطر آن زد تی ای اعلام کرد که یک دستگاه “آینده نگرانه” را در کنفرانس جهانی موبایل که اواخر این ماه میلادی برگزار خواهد شد معرفی می کند_ گوشی زد تی ای گیگابیت / ZTE Gigabit. بر طبق گفته های این شرکت چینی این گوشی استاندارد های جدیدی در زمینه ی گوشی های هوشمند و علی الخصوص استاندارد های مربوط به سرعت دانلود آن ها ثبت خواهد کرد، سرعت در حدود ۱ گیگابایت بر ثانیه! این قابلیت امکانات بی شماری از جمله سهولت در استریم آنلاین ویدئوهای پانارومای ۳۶۰، آپلود همزمان اطلاعات در فضای ابری و دسترسی فوق سریع به ویدئو و موزیک با کیفیت بسیار بالا را خواهد داد.

اگر خیلی علاقه دارید تا با سریع ترین گوشی هوشمند دنیا در زمینه ی سرعت اینترنت آشنا شوید می توانید سری به کنفرانس جهانی موبایل در بارسلونا در آخر این ماه میلادی بزنید. زد تی ای همچنین اعلام کرده که سری محصولات جدیدی از دسته ی بلید را معرفی خواهد کرد. پس باید انتظار کنفرانس خوبی از این شرکت در کنفرانس جهانی موبایل امسال داشته باشیم.

نظر شما درباره ی این خبر چیست!؟ آیا تکنولوژی ۵G وارد فاز جدی تری خواهد شد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید