گلکسی اس ۷ را با پایین ترین قیمت آن خریداری کنید - تکفارس 
گلکسی اس ۷ را با پایین ترین قیمت آن خریداری کنید - تکفارس 

گلکسی اس ۷ را با پایین ترین قیمت آن خریداری کنید

امید بصیری
۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - 20:00

به زودی گلکسی اس ۷ با نسل جدید پرچم دار سامسونگ یعنی گلکسی اس ۸ جایگزین خواهد شد اما این بدان معنی نیست که گلکسی اس ۷ هنوز هم یکی از بهترین های بازار برای خرید نباشد. این گوشی ۵.۱ اینچی از یک صفحه نمایش اولد، سریع ترین دوربین در میان تمام تلفن های دنیا با قابلیت فوکوس اتوماتیک قدرت پردازشی بسیار بالا بهره می برد و به تازگی نیز به جدید ترین نسخه ی سیستم عامل اندروید یعنی اندروید ۷.۰ به روز رسانی شده است. در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تکفارس همراه باشید!

اکنون اما گلکسی اس ۷ با بهترین قیمتی که می توان تصور کرد در دسترسی مشتریان قرار دارد. گلکسی اس ۷ دوئوس( مدل ۲ سیم کارته ی گوشی) در وب سایت ای بی با قیمت ۴۴۰ دلار دیده شده است بسیار پایین تر از قیمت ۷۰۰ دلاری که به هنگام لانچ رسمی دستگاه بر روی آن قیمت گذاری شده بود. نام دقیق مدلی که برای فروش قرار گرفته است.

گلکسی اس ۷ توسط خرده فروشی موبایلپروس ۱ که رضایت ۹۷.۶ مشتریان را داشته است در ای بی فروخته می شود و به نظر می رسد که کمپانی قابل اعتمادی است. این گوشی به صورت آنلاکد و با پشتیبانی از این خطوط فورجی ال تی ای عرضه خواهد شد: ۱, ۲, ۳, ۴, ۵, ۷, ۸, ۱۲, ۱۳, ۱۷, ۱۸, ۱۹, ۲۰, ۲۵, ۲۶, ۲۸ .

نظر شما درباره ی این خبر چیست!؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.