مشخصات موتو جی ۵ پلاس لو رفتند - تکفارس 
مشخصات موتو جی ۵ پلاس لو رفتند - تکفارس 

مشخصات موتو جی ۵ پلاس لو رفتند

امید بصیری
۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - 18:55
مشخصات موتو جی ۵ پلاس لو رفتند - تکفارس 

اطلاعات بسیار زیادی از گوشی موتو جی ۵ پلاس / Moto G5 Plus لو رفت. در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید!

در هفته های گذشته اطلاعات زیادی از گوشی موتو جی ۵ از جمله تعدادی عکس از آن لو رفتند. امروز اما اطلاعات بیشتری از این گوشی منتشر شده اند که در ادامه آن ها را با شما به اشتراک می گذاریم. موتو جی ۵ پلاس احتمالاً از یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰*۱۰۸۰ بهره خواهد برد. در زیر پوسته ی این گوشی هوشمند نیز از یک پردازنده ی ساخت شرکت کوالکام با نام اسنپدراگون ۶۲۵ با فرکانس کاری ۲.۰ گیگاهرتز بهره برده خواهد شد. پردازش گرافیکی این محصول نیز بر عهده ی کارت گرافیک آدرنو ۵۰۶ خواهد بود. دوربین پشتی این گوشی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلوی آن گوشی که مخصوص عکس برداری سلفی است ۵ مگاپیکسلی خواهد بود. در قسمت جلویی گوشی نیز دکمه ای که شبیه دکمه ی خانه است دیده می شود که احتمال زیاد محل قرارگیری حسگر اثر انگشت گوشی خواهد بود. باتری ۳۰۸۰ میلی آمپری و جدید ترین نسخه از سیستم عامل اندروید یعنی اندروید ۷.۰ نیز به صورت پیش فرض بر روی این گوشی نصب خواهند بود.

موتو جی ۵ پلاس از گواهی آی پی ۶۷ بهره می برد. این بدان معنی است که گوشی در برابر آب تا عمق ۳ پا و به مدت ۳۰ دقیقه مقاوم است. انتظار می رود که این گوشی در رنگ های طلایی و نقره ای قابل دسترسی باشد و قیمت آن نیز ۳۸۷ دلار آمریکا باشد.

نظر شما درباره ی این خبر چیست؟! آیا این گوشی نظر شما را به خود جلب می کند!؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.