سونی؛ همکار جدید سامسونگ برای تولید باتری های Galaxy S8 - تکفارس 
سونی؛ همکار جدید سامسونگ برای تولید باتری های Galaxy S8 - تکفارس 

سونی؛ همکار جدید سامسونگ برای تولید باتری های Galaxy S8

عرفان کرد
۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - 17:10
سونی؛ همکار جدید سامسونگ برای تولید باتری های Galaxy S8 - تکفارس 

سامسونگ قصد دارد برترین استعداد ها را در بخش تولید باتری گوشی های هوشمند، به سمت خود جذب کند. پس از این که همکاری سامسونگ با Amperex و Samsung SDI نتیجه خوبی نداشت و منجر به انفجار برخی از گوشی Galaxy Note 7 و در نهایت جمع آوری این گوشی ها و خسارت چند میلیارد دلاری شد، سامسونگ قصد دارد که عملکرد باتری های گوشی Galaxy S8 را بهبود ببخشد.

چند هفته قبل سامسونگ از روش جدیدی برای تست و امتحان باتری ها رونمایی کرد که طی آن هرگونه مشکل موجود در باتری ها پیدا و رفع می شود. علاوه بر این سامسونگ یک شرکت دیگر را به لیست همکارانش برای تولید باتری های Galaxy S8 اضافه کرد. گزارش Wall Street Journal حاکی از این است که سامسونگ با یک شرکت ژاپنی برای تولید باتری هایGalaxy S8 به توافق رسیده است. این شرکت ژاپنی موراتا (Murata) است که پس از خریدن زیرشاخه تولید باتری سونی، این مسئولیت را بر عهده خواهد داشت.

سونی مدتی قبل تجارت باتری اش را به موراتا واگذار کرد که انتظار می رود این توافق تا قبل از ماه ژوئیه تکمیل نشود. کیفت باتری های لیتیوم یونی سونی، سامسونگ را تحت تاثیر قرار داده است و به همین دلیل آن ها قصد دارند سفارش بزرگی را برای دریافت باتری های سونی، ثبت کند.

نظراتتان را با ما به اشتارک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.