تبلیغ نسل بعدی پردازند ی اگزینوس، پردازنده ی احتمالی گلکسی S8 - تکفارس 
تبلیغ نسل بعدی پردازند ی اگزینوس، پردازنده ی احتمالی گلکسی S8 - تکفارس 

تبلیغ نسل بعدی پردازند ی اگزینوس، پردازنده ی احتمالی گلکسی S8

امید بصیری
۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - 21:00
تبلیغ نسل بعدی پردازند ی اگزینوس، پردازنده ی احتمالی گلکسی S8 - تکفارس 

شایعات از این می گویند که ممکن است پردازنده ی جدید شرکت کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۳۵ برای مدت محدودی پس از عرضه به صورت انحصاری فقط بر روی گلکسی اس ۸ استفاده شود اما ما انتظار داریم که سامسونگ همچون دو سال گذشته از پردازنده اختصاصی خود یعنی اگزینوس برای این گوشی ها استفاده کند. اگزینوس ۸۸۹۵ احتمالا پردازنده ای خواهد بود که مسیر موفقیت آمیز اگزینوس ۸۸۹۰ بر روی گلکسی اس ۷، گلکسی اس ۷ اج و گلکسی نوت ۷ استفاده شده بود را ادامه می دهد اما اکنون به نظر می رسد که سامسونگ قصد دارد تا این پردازنده را در سری اگزینوس ۹ ارائه کند. در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید!

اکانت توئیتر سامسونگ اگزینوس با انتشار پیامی از نسل بعدی پردازنده های سری اگزینوس با نام اگزینوس ۹ رونمایی کرده است و احتمالا نسل بعدی این پردازنده ها از سری ۹ خواهد بود. همانند پردازنده ی اسنپدراگون ۸۳۵ این پردازنده نیز احتمالا از تکنولوژی ۱۰ نانومتری سامسونگ بهره خواهد برد اگرچه دیگر مشخصات هنوزمشخص نیستند. اگر بر طبق اطلاعات اگزینوس ۸۸۹۵ پیش بینی کنیم، اگزینوس ۹ احتمالا از پردازنده ی گرافیکی مالی جی ۷۱ بهره خواهد برد که مزایایی در زمینه ی ۴K و واقعیت مجازی دارد. وقتی که بحث به عملکرد می رسد اگزینوس ۹ باید از اسنپدراگون ۸۳۵ برتر عملکرد کند آن هم در حالی که گرمای کمتری نیز تولید می کند.

البته هنوز هیچ چیزی در این نقطه تایید شده نیست و هنوز هم هیچ اطلاعات قطعی ای درباره ی نسل بعدی پردازنده های سامسونگ به دست نیامده است. این که این نسل از پردازنده ها با شماره ی ۹ مشخص شوند اهمیت آن ها و اینکه یکی از مهم ترین محصولات سامسونگ یعنی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس را تغذیه می کنند را مشخص می کند. باید منتظر بمانیم و ببینیم سامسونگ چه محصولی را معرفی می کند تا بتواند اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام را شکست دهد.

نظر شما درباره ی این خبر چیست!؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید