طبق شایعات LG V30 از اسنپ دراگون ۸۳۵ و ۶ گیگابایت رم بهره خواهد برد - تکفارس 
طبق شایعات LG V30 از اسنپ دراگون ۸۳۵ و ۶ گیگابایت رم بهره خواهد برد - تکفارس 

طبق شایعات LG V30 از اسنپ دراگون ۸۳۵ و ۶ گیگابایت رم بهره خواهد برد

امیر رزاق
۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - 18:34
طبق شایعات LG V30 از اسنپ دراگون ۸۳۵ و ۶ گیگابایت رم بهره خواهد برد - تکفارس 

پردازنده ی اسنپ دراگون ۸۳۵ کمپانی کوالکام بدون شک مورد انتظار ترین چیپست بالا رده ی امسال می باشد و در حالی که LG G6 ،به دلیل تصاحب کامل اولین سری چیپست های تولید شده اسنپ دراگون ۸۳۵ توسط سامسونگ (که وظیفه ی تولید آن ها برای کوالکام را بر عهده دارد) برای پرچم دار خود ، از این پردازنده ی قدرت مند استفاده نمی کند اما به نظر می رسد که با این وجود ما همچنان امسال شاهد یک پرچم دار LG با جدیدترین پردازنده ی کوالکام خواهیم بود. طبق این شایعات تازه منتشر شده از چین ، دومین پرچم دار سال ۲۰۱۷ کمپانی LG یعنی گوشی LG V30 از پردازنده ی Snapdragon 835 بهره خواهد برد.

علاوه بر بهره بردن از جدید ترین و قدرت مند ترین چیپست کوالکام ، شایعات حاکی از این است که LG V30 از ۶ گیگابایت حافظه ی رم به همراه سیستم دوربین دوگانه و DAC (تبدیل کننده ی دیجیتال به آنالوگ یا Digital to Analog Convertor) جدید برای صدای بهتر نسبت به V20 نیز بهره خواهد برد. همچنین شایعه شده است که LG V30 صفحه نمایش ثانویه که بر روی V20 دیده می شد را کنار گذاشته است و در عوض به همراه چند قابلیت مرموز عرضه خواهد شد که البته در شایعات هیچ اطلاعاتی در مورد این قابلیت ها داده نشده است.

گوشی LG V30، به دلیل مشکل اعلام شده ی کمبود پردازنده ی اسنپ دراگون ۸۳۵ ایجاد شده توسط سامسونگ که باعث عرضه نشدن گوشی های غیر سامسونگی بهره گرفته از این پردازنده زود تر از ماه مه یا ژوئن شده است ، انتظار می رود که زمانی در نیمه ی دوم سال ۲۰۱۷ در دسترس قرار گیرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.