تصاویر جدیدی از LG G6 به بیرون درز کرد - تکفارس 
تصاویر جدیدی از LG G6 به بیرون درز کرد - تکفارس 

تصاویر جدیدی از LG G6 به بیرون درز کرد

امیر رزاق
۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - 22:10
تصاویر جدیدی از LG G6 به بیرون درز کرد - تکفارس 

تنها یک هفته مانده به معرفی رسمی گوشی هوشمند LG G6 تصاویر واقعی جدیدی از این گوشی منتشر شده اند. این ها اولین تصاویری نیستند که گوشی LG G6 را نشان می دهند اما در این تصاویر می توانیم برای اولین بار صفحه نمایش همیشه روشن (Always On) این پرچم دار جدید الجی را مشاهده نماییم.

این مدل نقره ای رنگ گوشی LG G6 بوده که در پنل پشتی آن می توانیم سیستم دوربین دوگانه و اسکنر اثر انگشت را ببینیم که طراحی جدیدی دارند و این بار با دیگر قسمت های بدنه هم سطح هستند و همانند LG G5 دارای بر آمدگی نمی باشند.  پنل پشتی دستگاه همچنین به نظر می رسد که منعکس کننده باشد از آن جایی که لامپ های فلورسنت موجود در اتاق در تصویر دیده می شوند.

تصاویر جدیدی از LG G6 به بیرون درز کرد - تکفارس 

اما پنل جلویی دستگاه جایی است که طراحی هیجان انگیز می شود و می توانیم ببینیم که LG با G6 به دنبال تقارن نمی باشد و حاشیه های بالایی و پایینی آن دارای اندازه های متفاوتی می باشند. حاشیه های کناری گوشی اما بسیار باریک بوده و خمیدگی صفجه نمایش در گوشه ها نیز زیبا به نظر می آید. در حاشیه ی بالایی LG G6 دوربین سلفی ، سنسور ها و شکاف خروجی صدای گوشی قرار گرفته است در حالی که در حاشیه ی پایینی آن تنها شاهد لوگوی برند LG می باشیم. صفحه نمایش همیشه روشن آن نیز زمان، تاریخ و میزان باتری را نشان می دهد ، در نتیجه با LG G6 به سادگی و تنها با در آوردن گوشی از جیب خود می توانید ساعت و یا میزان باتری باقی مانده گوشیتان را مشاهده نمایید.

مشخصات اعلام شده توسط این منبع نیز شامل ۴ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی و باتری ۳۲۰۰ میلی آمپری می شود که میزان باتری اعلام شده ی آن کمی جای تعجب دارد زیرا چندی پیش یک رسانه ی کره ای اعلام کرده بود که باتری این گوشی بزرگ تر از ۳۲۰۰ میلی آمپر خواهد بود. از دیگر قابلیت های LG G6 می تواند به سیستم تبدیل کننده ی دیجیتال به آنالوگ چهار گانه (Quad DAC) ، مقاومت در برابر آب و پردازنده ی اسنپ دراگون ۸۲۱ اشاره کرد. این گوشی اوایل ماه آوریل در ایالات متحده آمریکا عرضه خواهد شد.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید