گوشی جدید Motorala با ۸ گیگابایت حافظه ی داخلی در FCC دیده شد - تکفارس 
گوشی جدید Motorala با ۸ گیگابایت حافظه ی داخلی در FCC دیده شد - تکفارس 

گوشی جدید Motorala با ۸ گیگابایت حافظه ی داخلی در FCC دیده شد

امیر رزاق
۱ اسفند ۱۳۹۵ - 23:08
گوشی جدید Motorala با ۸ گیگابایت حافظه ی داخلی در FCC دیده شد - تکفارس 

خانواده ی Moto E سری کوشی های پایین رده ی کمپانی با سابقه ی Motorala با مشخصات بسیار اقتصادی برای بازار های در حال رشد و توسعه می باشد در سال ۲۰۱۶ شاهد عرضه ی دو گوشی از این خانواده بودیم، گوشی Moto E3 و گوشی Moto E3 Power. هر دوی این دستگاه ها در ماه سپتامبر عرضه گردیده بودند اما هم اکنون به نظر می رسد با گذشت کم تر از تنها ۶ ماه قرار است شاهد دریافت مدل های جدیدی از این خانواده باشیم.

در توییتی منتشر شده توسط @rquandt این کاربر اطلاعات و جزئیات گوشی موتورالای جدید دیده شده در وب سایت FCC را ذکر کرد. شماره ی مدل این گوشی به عنوان Moto XT1750 لیست شده است و اسم رمز آن Watson می باشد. این دستگاه دارای میزان ۸ گیگابایت حافظه ی داخلی، پشتیبانی از قابلیت دو سیم کارت هم زمان و باتری ۲۳۵۰ میلی آمپری بوده.

گوشی جدید Motorala با ۸ گیگابایت حافظه ی داخلی در FCC دیده شد - تکفارس 

میزان حافظه ی داخلی این گوشی اشاره به مدلی از سری Moto E بودن آن می کند زیرا که این میزان به مشخصه ای برای گوشی های این خانواده (البته به جز Moto E3 Power) تبدیل شده است.  ظرفیت باتری این گوشی اما چیزی است که کمی گیج کننده می باشد. مدل سال گذشته ی این گوشی دارای یک باتری ۲۸۰۰ میلی آمپری بوده اما از صفحه نمایش ۵ اینچی ۷۲۰p بهره می برد. هر دوی این قابلیت ها بهبودی نسبت به مدل سال ۲۰۱۵ این گوشی بوده که دارای باتری ۲۳۹۰ میلی آمپری و صفحه نمایش ۴.۵ اینچی با رزولوشن ۵۴۰*۹۶۰ بود. البته هنوز هیچ اشاره ای به سایز صفحه نمایش این دستگاه جدید نشده است اما همراه کردن آن با باتری کوچک تر در صورت نگه داشتن اندازه ی صفحه نمایش ۵ اینچی مدل قبلی کار چندان عقلانی به نظر نمی رسد.

درست است که از عمر گوشی های Moto E3 و Moto E3 Power تنها ۶ ماه می گذرد اما این به این دلیل بوده که آن ها دیر تر از زمان معمول عرضه گردیدند و نسل دوم این گوشی ها در ماه فوریه سال ۲۰۱۵ عرضه گردیده بود. در نتیجه این احتمال وجود دارد که این گوشی های جدید نیز به زودی شاهد در دسترس قرار گرفتن باشند. شاید حتی در مراسم Mobile World Congress ۲۰۱۷ در کنار گوشی پرچم دار Moto G5.

نظر شما چیست؟ آیا این گوشی جدیدی از سری Moto E بوده یا به دنبال شایعات نامی جدید بر روی این سری همچون Moto C خواهید گذاشت؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید