اپلیکیشن مجانی iOS هفته: Green Riding Hoods - تکفارس 
اپلیکیشن مجانی iOS هفته: Green Riding Hoods - تکفارس 

اپلیکیشن مجانی iOS هفته: Green Riding Hoods

عرفان کرد
۲ اسفند ۱۳۹۵ - 11:25
اپلیکیشن مجانی iOS هفته: Green Riding Hoods - تکفارس 

دوباره وقت آن فرا رسیده است که بهترین اپلیکیشن مجانی iOS هفته را معرفی کنیم. اپلیکیشن مد نظر این هفته Green Riding Hood است که قیمت آن در اپ استور ۲.۹۹ دلار است اما تا روز ۲۳ فوریه می توانید این بازی را به صورت مجانی دریافت کنید. Green Riding Hood کتابی تعاملی برای iPhone و iPad است که به خوانندگان طریقه زندگی سالم را آموزش می دهد. این اپلیکیشن برای کودکان بسیار مناسب است و علاوه بر طریقه زندگی سالم، به آن ها فعالیت هایی همچون یوگا و ارزش هایی مانند دوستی را آموزش می دهد.

آندره گوردیف (Andre Gordeev) گرافیک این بازی را طراحی کرده است که جایزه های زیادی را بدین منظور دریافت کرده است. همچنین انیمیشن ها و صداگذاری این اپلیکیشن، که در ۱۱ زبان عرضه شده است و برخی از آن ها هنرپیشه های معروف هستند، از قوی ترین ویژگی های این اپلیکیشن می باشند. البته که اگه قرار باشد فقط مشغول کار کردن و یاد گرفتن شوید، این اپلیکیشن خسته کننده به نظر می رسد. به همین دلیل بازی هایی در این اپلیکیشن وجود دارد تا کار شما را از یکنواختی خارج کند.

اپلیکیشن Green Riding Hood در ماه دسامبر یه عنوان بهترین اپلیکیشن iPad سال انتخاب شد و با مجانی بودنش در یک فرصت محدود، دانلود آن خالی از لطف نباشد.

نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید