این نرم افزار جدید سامسونگ ممکن است گلکسی  S8 را تبلیغ کند - تکفارس 
این نرم افزار جدید سامسونگ ممکن است گلکسی  S8 را تبلیغ کند - تکفارس 

این نرم افزار جدید سامسونگ ممکن است گلکسی S8 را تبلیغ کند

امید بصیری
۲ اسفند ۱۳۹۵ - 22:17
این نرم افزار جدید سامسونگ ممکن است گلکسی  S8 را تبلیغ کند - تکفارس 

همین اواخر بود که خبر دادیم نرم افزار فولدر حفاظت شده(Secured Folder) ی گلکسی اس ۷ قابل دسترسی است. شما همین الان نیز می توانید آن را بر روی گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج خود البته اگر سیستم عامل اندروید ۷ یا نوقا را بر روی ان نصب کرده باشید دانلود کنید. این شرکت ماه پیش اعلام کرد که نرم افزار فولدر حفاظت شده را به عنوان یکی از قابلیت های قابل دانلود گلکسی اس ۷ به محض اینکه اندروید نوقا عرضه شده باشد وارد بازار خواهد کرد.

به نظر می رسد که این نرم افزار به نوعی تبلیغی برای گلکسی اس ۸ که در راه عرضه به بازار است می باشد. وقتی که این برنامه را اولین بار پس از نصب کردن بر روی گلکسی اس ۷ خود اجرا کنید با تصویری مواجه می شوید که بسیار شبیه به رندر های لو رفته از گلکسی اس ۸ است. تقریبا تمام تصاویری که تا کنون از گلکسی اس ۸ دیده ایم شبیه به این رندر در نرم افزار فولدر حفاظت شده هستند.

در حالی که این اکتشاف خیلی بزرگی در هیچ جهت نیست، می توان دریافت که با توجه به این تصاویر پرچم دار بعدی سامسونگ با یک طراحی بسیار خاص تر به نسبت گلکسی اس ۷ عرضه خواهد شد.

نظر شما درباره ی این خبر چیست!؟ آیا سامسونگ از راه های مناسبی به تبلیغ پرچم دار بعدی خود می پردازد!؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذراید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید