سامسونگ بزرگ ترین تولید کننده ی گوشی هوشمند در مالزی - تکفارس 
سامسونگ بزرگ ترین تولید کننده ی گوشی هوشمند در مالزی - تکفارس 

سامسونگ بزرگ ترین تولید کننده ی گوشی هوشمند در مالزی

امید بصیری
۲ اسفند ۱۳۹۵ - 22:27
سامسونگ بزرگ ترین تولید کننده ی گوشی هوشمند در مالزی - تکفارس 

سامسونگ توسط گروه بین المللی اطلاعات که داده های مربوط به گوشی های هوشمند را جمع آوری می کند به عنوان بزرگ ترین تولیدکننده ی گوشی هوشمند در مالزی برگزیده شده است. باور این است که اتفاقات ناخوش آیند مرتبط با گلکسی نوت ۷ و مسئله ی جمع آوری آن از سطح بازار تاثیر آن چنان بزرگی بر روی عملکرد سامسونگ در این منطقه نگذارد(حیف که نمی توان همچین سخنی را برای ایالات متحده نیز به کار برد) چرا که این گوشی ها آن چنان در بین مشتریان این مناطق طرفدار ندارند. در عوض اما عرضه ی گوشی های سری گلکسی جی که به تازگی به روز رسانی شده اند توجه بسیاری از افرادی که به بودجه ی خود توجه دارند را به سوی این شرکت کره ای جلب کرد و میزان فروشی که سامسونگ برای باقی ماندن در بالای جدول نیاز داشت را برای آن به ارمغان آورد. در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید!

آخرین آمار ها حاکی از تولید حدود ۲.۷ میلیون دستگاه گوشی هوشمند در ۳ ماهه ی پایانی سال ۲۰۱۶ در مالزی هستند که مجموع سال ۲۰۱۶ را به چیزی نزدیک به ۸.۸ میلیون گوشی هوشمند تولید شده می رساند.

“اوضاع بازار فروشندگان را مجبور کرد تا دست به همکاری با شرکت هایی بزنند که نه تنها گوشی های خوبی عرضه می کنند بلکه در بین مشتریان نیز اعتبار مناسبی دارند علی الخصوص سامسونگ و شرکت های چینی ای همچون هواوی اوپو و ویوو. بودجه و علی الخصوص مطرح بودن شرکت این روز ها به یکی از اصلی ترین دلایل افراد برای خرید گوشی های هوشمند تبدیل شده است، علی الخصوص شرکت هایی که در سطح جهانی به داشتن گوشی های به روز و کارآمد شناخته می شوند.” این صحبت های یکی از کارشناسان این شرکت مرتبط با برتری مطلق سامسونگ در بازار مالزی بر دیگر رقبا است.

نظر شما درباره ی این خبر چیست!؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید