به روز رسانی جدید تلگرام با قابلیت شخصی سازی تم ها - تکفارس 
به روز رسانی جدید تلگرام با قابلیت شخصی سازی تم ها - تکفارس 

به روز رسانی جدید تلگرام با قابلیت شخصی سازی تم ها

عرفان کرد
۳ اسفند ۱۳۹۵ - 19:23

کاربران اندروید تلگرام، یکی از بهترین و امن ترین سرویس های پیام رسانی، اکنون می توانند تم های مختلفی را برای رابط کاربری اپلیکیشن تلگرام انتخاب کنند. با تک فارس همراه باشید.

مدت کوتاهی پس از این که نسخه دسکتاپ تلگرام از قابلیت شخصی سازی تم بهره مند شد، نسخه اندروید نیز به روز شد و اکنون کاربران می توانند تم ها را بسازند، ویرایش کنند و آن ها را با دیگران به اشتراک بگذارند.

این به روز رسانی با سه تم از پیش نصب شده (حالت عادی، تم آبی رنگ و تم جدید تیره که برای ارسال پیام ها در شب و تاریکی بسیار مفید است) عرضه شده است که احتمال شما از هیچکدام این تم ها استفاده نکنید و تم مد نظر خودتان را بسازید. ساخت تم ها پیچیدگی زیادی ندارد و به شما اجازه می دهد برای قسمت های مختلف، رنگ های مختلفی انتخاب کنید.

به روز رسانی جدید تلگرام با قابلیت شخصی سازی تم ها - تکفارس 

قابلیت شخصی سازی تم ها؛ ویژگی جدید تلگرام

اگر علاقه ای به ساخت تم مورد نظرتان ندارید می توانید از تم های ساخته شده دیگران استفاده کنید و با مراجعه به Themes@، تم های مورد علاقه خود را برای نسخه های اندروید و دسکتاپ دانلود کنید.

طبق آخرین اطلاعات بدست آمده از این شرکت، کاربران iOS از این قافله عقب نخواهند ماند و ویژگی جدید و متفوات خارق العاده ای در انتظار آن ها است.

نظراتتان را با ما به اشتارک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.