تصاویر جدید گوشی Moto G5  طراحی زیبای آن را به نمایش می گذارد - تکفارس 
تصاویر جدید گوشی Moto G5  طراحی زیبای آن را به نمایش می گذارد - تکفارس 

تصاویر جدید گوشی Moto G5 طراحی زیبای آن را به نمایش می گذارد

امیر رزاق
۳ اسفند ۱۳۹۵ - 22:59
تصاویر جدید گوشی Moto G5  طراحی زیبای آن را به نمایش می گذارد - تکفارس 

تا به حال شاهد تصاویر به بیرون درز کرده ی زیادی از گوشی Lenovo Moto G5 Plus بوده ایم اما به تازگی تصاویر تازه ای از مدل کوچک تر آن ، Moto G5 ، نیز به بیرون درز کرده است که طراحی شیک و زیبای آن را به نمایش می گذارد.

همان طور که شایعات پیشین اعلام کرده بودند، گوشی هوشمند Moto G5 Plus با صفحه نمایش ۵.۲ اینچی عرضه خواهد شد در حالی که مدل کوچک تر Moto G5 دارای صفحه نمایشی ۵ اینچی خواهد بود. این در حالیست که مدل سال گذشته ی Moto G4 Plus از صفحه نمایشی ۵.۵ اینچی بهره می برد و مدل کوچک تر Moto G4  صفحه نمایشی ۵.۲ اینچی داشت.

تصاویر به بیرون درز کرده ی Moto G5 خبر از پنل پشتی فلزی آن می دهد ، علاوه بر این به نظر می رسد که پنل پشتی این گوشی قابل جدا شدن می باشد که اشاره به این دارد که این گوشی احتمالا از باتری قابل تعویض نیز بهره خواهد برد. در نتیجه انتظار می رود که مدل بزرگ تر Moto G5 Plus نیز دارای باتری قابل تعویض باشد.

در قسمت پشت گوشی نیز می توانیم طراحی دایره ای دوربین آن را مشاهده کنیم که فلش LED نیز در زیر آن جای گرفته است. در بخش جلویی گوشی نیز شاهد دکمه ی فیزیکی هوم آن هستیم که به عنوان اسکنر اثر انگشت نیز عمل خواهد کرد. نسل پیشین این گوشی از حسگر اثر انگشت مربعی شکل بهره می برد اما در G5 شاهد شکل تقریبا بیضوی آن هستیم.

در یکی از تصاویر نیز می توانیم بخش درباره ی گوشی (About Phone) این گوشی را البته به زبان اسپانیایی مشاهده نماییم که در آن اسم این دستگاه به عنوان Moto G5 ذکر شده است که سیستم عامل اندروید نوقا را اجرا می کند.

اگر چه که گوشی های Moto G5 و Moto G5 Plus از طراحی تقریبا مشابه ای بهره می برند اما با مشخصات فنی متفاوتی عرضه خواهند شد. شایعات حاکی از این بوده که گوشی Moto G5 با پردازنده ی اسنپ دراگون ۴۳۰ ، حافظه ی رم ۲ گیگا بایتی ، ۳۲ گیگا بایت حافظه ی داخلی ، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی ، بدنه ی ضد آب و همچنین باتری ۲۸۰۰ میلی آمپری در دسترس قرار خواهد گرفت.

گوشی Moto G5 Plus از سوی دیگر از پردازنده ی قدرت مند تر اسنپ دراگون ۶۲۵ ، حافظه ی رم ۲ گیگابایتی و ۶۴ گیگابایت حافظه ی داخلی بهره می برد.  از دیگر مشخصات این گوشی می توان به دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی دوگانه، دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی ، فناوری NFC ، بدنه ی ضد آب و باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری اشاره کرد.

انتظار می رود که گوشی های Moto G5 و Moto G5 Plus در روز ۲۶ فوریه در مراسم MWC 2017 معرفی و با قیمت ۲۰۰ و ۲۵۰ دلاری در ماه مارس در دسترس قرار گیرند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.