گوشی Huawei Honor 8 Lite به صورت رسمی در چین معرفی شد - تکفارس 
گوشی Huawei Honor 8 Lite به صورت رسمی در چین معرفی شد - تکفارس 

گوشی Huawei Honor 8 Lite به صورت رسمی در چین معرفی شد

امیر رزاق
۳ اسفند ۱۳۹۵ - 23:59
گوشی Huawei Honor 8 Lite به صورت رسمی در چین معرفی شد - تکفارس 

کمپانی چینی Huawei امروز رویداد بزرگی را برگزار نمود و در طی آن اولین محصولی که معرفی گردید گوشی هوشمند Huawei Honor 8 Lite بود که پیش از این نیز با توجه به شایعات با آن آشنا بودیم.

Huawei در طی این مراسم اعلام کرد که این گوشی با بدنه ی شیشه ای ۱۲ لایه ای در دسترس قرار می گیرد که باعث شده است این دستگاه دارای ظاهری بالا رده و گران قیمت باشد. این گوشی هوشمند همچنین در چهار رنگ در دسترس خواهد بود که این رنگ ها مشکی نیمه شب (Midnight Black) ، طلایی (Streamer Gold) ، آۤبی دریا (Sea Blue) و سفید مرواریدی (Pearl White) می باشند.

این گوشی دارای صفجه نمایش ۵.۲ اینچی ۱۰۸۰p بوده. از مشخصات داخلی و فنی این گوشی نیز می توان به پردازنده ی میان رده ی Kirin 655 اشاره کرد، در صورتی که گوشی پرچم دار Huawei Honor 8 از پردازنده ی قدرت مند تر Kirin 950 بهره می برد. یکی از نکات برجسته ی این دستگاه نیز اجرای اندروید ۷ نوقا و بر روی آن رابط کاربری اختصاصی هوآوی ، EMUI 5.0 ، می باشد.

در بخش پشتی نیز این گوشی از دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و در جلو از دوربین ۸ مگاپیکسلی با زاویه ی عریض استفاده می کند. دوربین جلویی این گوشی نیز همچنین می تواند از نور صفحه نمایش استفاده کند تا حتی در شرایط نوری نه چندان مناسب تصاویر روشنی از شما بگیرد.

از دیگر مشخصات این گوشی که پیش از این نیز اعلام شده بودند می توان به ۳ گیگابایت حافظه ی رم، ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی قابل ارتفا تا سقف ۱۲۸ گیگابایت و باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری اشاره کرد. همچنین انتظار می رود نسخه ی رم ۴ گیگابایتی این گوشی نیز عرضه گردد که البته این موضوع هنوز توسط این کمپانی تایید نشده است.

همچنین قیمت نسخه ی پایه ی ۳ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی این گوشی ۱۶۰ دلار اعلام شده است در حالی که قیمت نسخه ی ۴ گیگابایت رم ، ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی ۲۰۳ دلار و نسخه ی ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیکابایت حافظه ی داخلی ۲۳۲ دلار اعلام شده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید