تصویری از LG G6 سفید رنگ در کنار LG G5 منتشر شد - تکفارس 
تصویری از LG G6 سفید رنگ در کنار LG G5 منتشر شد - تکفارس 

تصویری از LG G6 سفید رنگ در کنار LG G5 منتشر شد

امیر رزاق
۴ اسفند ۱۳۹۵ - 23:30
تصویری از LG G6 سفید رنگ در کنار LG G5 منتشر شد - تکفارس 

پس از دیدن گوشی هوشمند معرفی نشده ی LG G6 در انواع رندر ها و تصاویر زنده ی مختلف منتشر شده ، بالاخره امروز با انتشار تصویر جدیدی می توانیم این گوشی را در کنار نسخه ی سال پیش آن یعنی LG G5 مشاهده نماییم.

این تصویر تازه منتشر شده که برای اولین بار در شبکه ی اجتماعی Weibo دیده شد ، نسخه ی سفید رنگ از گوشی پرچم دار LG G6 را در کنار مدل رنگ خاکستری/مشکی گوشی LG G5 به نمایش می گذارد.

تصویری از LG G6 سفید رنگ در کنار LG G5 منتشر شد - تکفارس 

نکته ی جالب اما این جاست که در حالی که این گوشی از صفجه نمایش ۵.۷ اینچی بهره می برد اما از نظر ابعاد تقریبا هم اندازه ی  LG G5 بوده که دارای صفحه نمایشی ۵.۳ اینچی بوده و تنها کمی عریض تر می باشد. این اتفاق به این دلیل بوده که امسال کمپانی LG حاشیه های اطراف صفحه نمایش پرچم دار جدید خود را تا حد زیادی کاهش داده است و البته نام آن را Full Vision گذاشته است. دیگر نکته ی قابل مشاهده در این تصویر منتشر شده، گردی گوشه های صفجه نمایش گوشی LG G6 می باشد که البته پیش از این نیز به صورت تصادفی در هنگام معرفی رابط کاربری LG G6 توسط این کمپانی تایید شده بود.

بر خلاف نسخه ی پیشین خود، LG G5، پرچم دار امسال LG دیگر از طراحی ماژولار بهره نمی برد و همچنین قسمت پشتی آن نیز کاملا صاف و تخت بوده و حتی بر آمدگی دوربین نیز در آن دیده نمی شود. علاوه بر این ، طبق اعلام LG این گوشی جدید همچنین مقاوم در برابر گرد و غبار و ضد آب می باشد ، قابلیتی که پیش از این در هیچ کدام از پرچم دار های جهانی الجی شاهد آن نبودیم.

گوشی LG G6 قرار است آخر این هفته در روز ۲۶ فوریه در طی رویداد خبری الجی در مراسم MWC 2017 به صورت کامل رونمایی گردد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.