رندر جدیدی از Samsung Galaxy J7 V منتشر شد - تکفارس 
رندر جدیدی از Samsung Galaxy J7 V منتشر شد - تکفارس 

رندر جدیدی از Samsung Galaxy J7 V منتشر شد

امیر رزاق
۴ اسفند ۱۳۹۵ - 23:44
رندر جدیدی از Samsung Galaxy J7 V منتشر شد - تکفارس 

چندی پیش شاهد دریافت گواهینامه ی FCC توسط (Samsung Galaxy J7 (2017 بودیم که خبر از آمدن این گوشی به بازار ایالات متحده آمریکا می داد. امروز این خبر در توییتی فرستاده شده از سوی Evan Blass که منبع قابل اعتمادی در این زمینه می باشد تایید شد.

طبق گفته ی Blass ، گوشی SM-727 با اسم Galaxy J7 V از سوی اپراتور Verizon عرضه خواهد شد که بدون شک حرف V موجود در اسم آن اشاره به Verizon دارد. اما علاوه بر آن، این گوشی همچنین از سوی Tracfone نیز در دسترس قرار خواهد گرفت و Galaxy J7 Sky Pro نام خواهد داشت. همچنین قابل ذکر است که اوایل این ماه نیز شاهد به ثبت رسیدن علامت تجاری J7 Sky Pro در ایالات متحده آمریکا توسط سامسونگ بودیم.

از مشخصات نسخه ی ۲۰۱۷ گوشی هوشمند محبوب Galaxy J7 می توان به صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰*۱۰۸۰ ، پردازنده ی هشته هسته ای ۲ گیگا هرتزی اسنپ دراگون ۶۲۵ و پردازنده ی گرافیکی Adreno 506‌، حافظه ی رم ۲ گیگابایتی به همراه ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی پایه اشاره کرد. همچنین سامسونگ در این دستگاه از دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی استفاده کرده است. سیستم عامل اجرایی آن نیز به احتمال زیاد نسخه ی ششم اندروید خواهد بود.

همچنین رندری از مدل اپراتور Verizon گوشی هوشمند Samsung Galaxy J7 2017 نیز منتشر شده است که در ادامه می توانید آن را مشاهده نمایید.

رندر جدیدی از Samsung Galaxy J7 V منتشر شد - تکفارس 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • امیررضا گفت:

    سلام ایا این گوشی با باتری پرس ارائه خواهد شد یا قابل تعویض؟ و اینکه در این گوشی جایگاه سیم دو با کارت حافظه مشترک خواهد بود یا خیر؟

    • سلام. هنوز به هیچ کدوم از دو موردی که اشاره کردید، توسط شرکت سامسونگ اشاره ای نشده. فقط مشخص شده که باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری خواهد بود ولی در مورد قابل تعویض بودن آن گزارشی منتشر نشده. در مورد اسلات های سیم کارت هم ایضاً، هنوز خبری منتشر نشده.