مشخصات فنی Xiaomi Mi Max 2 به بیرون درز کرد - تکفارس 
مشخصات فنی Xiaomi Mi Max 2 به بیرون درز کرد - تکفارس 

مشخصات فنی Xiaomi Mi Max 2 به بیرون درز کرد

امیر رزاق
۵ اسفند ۱۳۹۵ - 22:28
مشخصات فنی Xiaomi Mi Max 2 به بیرون درز کرد - تکفارس 

کمپانی چینی شیائومی امسال با معرفی گوشی بدون حاشیه ی Xiaomi Mi Mix نظرات بسیاری را به خود جلب کرد و شایعات نیز حاکی از این هستند که این کمپانی در سال ۲۰۱۷ قصد رونمایی از نسل دوم این گوشی منحصر به فرد را دارد اما این بار با صفحه نمایش کوچک تری از صفحه نمایش غول پیکر Xiaomi Mi Mix. اما اگر شما از طرفداران صفحه نمایش های بزرگ هستید و گوشی مفهومی می میکس برایتان گران بوده ، شایعه ی جدیدی در شبکه ی اجتماعی Weibo خبر از قصد کمپانی شیائومی برای عرضه نسل دوم گوشی Xiaomi Mi Max با صفحه نمایش بزرگ ۶.۴۴ اینچی در ماه مه می دهد.

انتظار می رود که حتی با وجود این صفحه نمایش غول پیکر حاشیه های صفحه نمایش Mi Max 2 بسیار بیش تر و قابل مشاهده تر از گوشی Mi Mix باشند اما هیچ جای تعجبی ندارد با در نظر گرفتن این موضوع که این دو گوشی از جایگاه بسیار متفاوتی در خط گوشی های شیائومی بهره می برند.

در کنار این صفحه نمایش بزرگ، انتظار می رود گوشی Xiaomi Mi Max 2 از پردازنده ی اسنپ دراگون ۶۶۰ ، حافظه ی رم تا ۶ گیگابایت و حافظه ی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری بهره ببرد. همچنین گفته شده است که طراحی Mi Max 2 بسیار شبیه به مدل سال گذشته اش خواهد بود.

با وجود تمام این شایعات همچنان هیچ تایید رسمی برای آن ها وجود ندارد ، اما اگر واقعا این مشخصات درست باشند ، با فبلتی بسیار رقابتی از سوی شیائومی مواجه خواهیم بود که از قیمت بسیار پایینی نیز برخوردار است.  مدل سال گذشته ی این گوشی از برچسب قیمتی ۲۳۰ دلاری آغاز می شد و شیائومی اگر بتواند این مشخصات شایعه شده را با قیمتی مشابه عرضه کند احتمالا شاهد موفقیت دوباره ی این گوشی باشیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید