مشخصات جدید گلکسی S8+ لو رفتند - تکفارس 
مشخصات جدید گلکسی S8+ لو رفتند - تکفارس 

مشخصات جدید گلکسی S8+ لو رفتند

امید بصیری
۵ اسفند ۱۳۹۵ - 22:49
مشخصات جدید گلکسی S8+ لو رفتند - تکفارس 

 

 

مشخصات جدید گلکسی اس ۸ + خبر از صفحه نمایش ۶.۲ اینچی دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و اسپیکر های جدید می دهند. در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید.

 

مشخصات کلی گلکسی اس ۸+ به تازگی توسط افشاگر معروف اوان بلس با نام کاربری @Evleakes در توئیتر لو رفته اند. تصویر لو رفته از برگه ی مشخصات گلکسی اس ۸ درباره ی صفحه نمایش دوربین ها، حافظه ی داخلی، حافظه ی رم و اتصالات گلکسی اس ۸+ اطلاعاتی را در بر دارد اما هیچ اطلاعاتی درباره ی پردازنده و ظرفیت باتری این گوشی در دست نیست.

 

بر طبق این اطلاعات گلکسی اس ۸ پلاس از یک صفحه نمایش ۶.۲ اینچی(تمام صفحه) و یا یک صفحه نمایش ۶.۱ اینچی کواد اچ دی(Quad HD) با گوشه های گرد همراه با پنل Super Amoled، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با دو لنز که قابلیت فوکوس اتوماتیک دارد و دوربین جلویی ۸ مگاپیکسلی مخصوص عکس برداری سلفی بهره می برد. این گوشی از ۴ گیگابایت حافظه ی رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ی داخلی بهره می برد و همچنین از کارت حافظه ی جانبی تا ۲۵۶ گیگابایت برای افزایش ظرفیت گوشی پشتیبانی می کند. این گوشی هم چنین از گواهی آی پی ۶۸ به منظور مقاومت در برابر گرد و خاک و آب بهره می برد. اسکنر چشم آیریس همراه با قابلیت امنیتی ناکس(Knox) و هم چنین درگاه پرداخت امن سامسونگ یا سامسونگ پی نیز همراه با این گوشی عرضه خواهند شد. هم چنین اشاره ای به پشتیبانی از ارتباطات ۴G شارژ بی سیم شده است.

 

این گوشی احتمالا از جدید ترین شماره ی پردازنده ی اختصاصی سامسونگ یعنی اگزینوس ۸۸۹۵ که اوایل امروز معرفی شد و از تکنولوژی ۱۰ نانومتری اختصاصی سامسونگ بهره می برد استفاده خواهد کرد. این پردازنده از نسل دوم پردازنده های سامسونگ  گرافیک مالی جی ۷۱ و یک مودم داخلی ۴G ال تی ای(LTE) که تا سرعت ۱ مگابیت پشتیبانی می کند بهره می برد. مهم نیست که ایولیکس چقدر در اطلاعات درز یافته به بیرون از شرکت ها تبحر دارد باز هم نباید به این اطلاعات منتشر شده اعتماد ۱۰۰ درصدی داشت و تا معرفی رسمی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ + در تاریخ ۲۱ اپریل صبر کرد. نظر شما درباره ی این خبر چیست!؟

 

 مشخصات جدید گلکسی S8+ لو رفتند - تکفارس 

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید