اطلاعات جدیدی از Nokia 3310 مدرن منتشر شد - تکفارس 
اطلاعات جدیدی از Nokia 3310 مدرن منتشر شد - تکفارس 

اطلاعات جدیدی از Nokia 3310 مدرن منتشر شد

امیر رزاق
۵ اسفند ۱۳۹۵ - 23:53
اطلاعات جدیدی از Nokia 3310 مدرن منتشر شد - تکفارس 

بدون شک طرفداران کمپانی نوکیا برای رویداد عرضه ی این کمپانی فنلاندی در روز ۲۶ فوریه بسیار هیجان زده اند و گفته شده است که حداقل ۳ گوشی هوشمند اندرویدی جدید توسط HMD Global در این مراسم معرفی خواهد شد و البته یک گوشی ساده و نوستالژیک برای بسیاری از طرفداران این شرکت، نوکیا ۳۳۱۰.

شایعات و اخبار در مورد دوباره زنده شدن گوشی Nokia 3310 از هفته ی گذشته آغاز شد اما جدا از اطلاعاتی در مورد قیمت ، چیز زیادی از آن نمی دانستیم. اما با باقی ماندن تنها چند روز تا رونمایی رسمی از نسخه ی مدرن گوشی Nokia 3310 ، جزئیات و اطلاعات بیش تری از این گوشی منتشر شده است.

بر خلاف شایعات و اخبار زیادی مبنی بر این که گوشی Nokia 3310 یک دستگاه اندرویدی خواهد بود، اما همان منبعی که معرفی شدن این گوشی در MWC 2017 را تایید کرده بود ، اعلام کرده است که این گوشی یک گوشی ساده باقی خواهد ماند.

اما با این وجود، HMD Global ظاهر گوشی را کمی تغییر خواهد داد تا آن را با زبان طراحی جدید کمی به روز تر کند. تغییرات کوچک این گوشی را سبک تر و باریک تر از Nokia 3310 اورجینال می کند. اندازه ی دکمه های آن نیز شاهد تغییر خواهد بود.

برخلاف صفحه نمایش تک رنگ Nokia 3310 اورجینال، نسخه ی مدرن این گوشی از صفحه نمایش بزرگ تر رنگی بهره خواهد برد ، اما رزولوشن آن زیاد بالا نخواهد بود تا بر روی عمر باتری آن تاثر نگذارد. اما چیزی که هنوز مشخص نیست این است که این گوشی با باتری قابل تعویض عرضه خواهد شد یا خیر.

در آخر ، مدل های رنگ مختلفی از گوشی Nokia 3310 برای انتخاب موجود خواهد بود و HMD Global این گوشی را در رنگ های مشکی، آبی ، خاکستری ، سبز ، قرمز  و زرد عرضه خواهد کرد. برچسب قیمت ۵۹ یورویی این گوشی نیز تایید شده است.

نظر شما در مورد نسخه ی مدرن گوشی Nokia 3310 چیست؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید