گوشی LG X Power 2 با باتری بزرگ و اندروید نوقا معرفی شد - تکفارس 
گوشی LG X Power 2 با باتری بزرگ و اندروید نوقا معرفی شد - تکفارس 

گوشی LG X Power 2 با باتری بزرگ و اندروید نوقا معرفی شد

امیر رزاق
۶ اسفند ۱۳۹۵ - 18:28
گوشی LG X Power 2 با باتری بزرگ و اندروید نوقا معرفی شد - تکفارس 

کمپانی کره ای LG روز گذشته و در سکوت خبری از گوشی هوشمند جدیدی رونمایی کرد اما این دستگاه گوشی مورد انتظار LG G6  که قرار است در روز های آینده معرفی شود نمی باشد. این گوشی جدید LG X Power 2 نام دارد و به عنوان جانشینی برای گوشی X Power سال گذشته معرفی شده است.

گوشی LG X Power 2 این بار توانسته است در حد و اندازه ی نام خودش ظاهر شود و از باتری حجیم ۴۵۰۰ میلی آمپری بهره می برد که وعده داده شده است تا ۱ الی ۲ روز برای شما دوام بیاورد و توانایی ۱۵ ساعت پخش ویدئو، ۱۴ ساعت جهت دهی ناوبری و حدود ۱۸ ساعت وب گردی بر روی یک بار شارژ را دارد. اما حتی زمانی که باتری گوشی به پایان می رسد ، الجی از فناوری شارژ سریع برای این گوشی استفاده کرده است که قابلیت شارژ کامل آن در ۲ ساعت را دارد.

از دیگر مشخصات گوشی LG X Power 2 می توان به صفحه نمایش ۵.۵ اینچی اچ دی، پردازنده ی نا مشخص هشت هسته ای با فرکانس ۱.۵ گیگا هرتز به همراه ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی قابل ارتقا تا سقف ۲ ترابایت از طریق کارت MicroSD، اشاره کرد.

همچنین LG در این گوشی از سنسوری ۱۳ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی به همراه فلش ال ای دی و سنسور ۵ مگاپیکسلی برای دوربین سلفی استفاده کرده است. گوشی LG X Power 2 به صورت پیش فرض نسخه ی هفتم سیستم عامل اندروید را اجرا می کند. از مشخصات فیزیکی آن می توان به ابعاد ۱۵۴.۷*۷۸.۱*۸.۴ میلی متری و وزن ۱۶۴ گرمی آن اشاره کرد.

این گوشی از ماه مارس و پس از نمایش در MWC 2017 در رنگ های مشکی، تیانیوم ، آبی و طلایی عرضه خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.