مرکز Apple Park از ماه آوریل خانه اپل خواهد بود - تکفارس 
مرکز Apple Park از ماه آوریل خانه اپل خواهد بود - تکفارس 

مرکز Apple Park از ماه آوریل خانه اپل خواهد بود

عرفان کرد
۶ اسفند ۱۳۹۵ - 21:07
مرکز Apple Park از ماه آوریل خانه اپل خواهد بود - تکفارس 

اپل شرکتی است که بنا بر دلایل زیادی شناخته می شود. از رایانه های شخصی تا تحولی که در دنیای گوشی های هوشمند به وجود آورده، دلایل زیادی وجود دارند که اپل را جزو بهترین شرکت های تاریخ قرار می دهند. در تمام محصولات اپل می توان طراحی منحصر به فرد این شرکت را یافت و آن را از سایر رقبا و شرکت ها متمایز کرد. اگر از iPhone 8 فاکتور بگیریم، مرکز کار اپل که در ماه آوریل افتتاح می شود، بزرگترین و شاید تا به امروز خاص ترین پروژه اپل باشد؛ Apple Park. با تک فارس همراه باشید.

این مرکز که سابقا با نام های سفینه فضایی و Campus 2 شناخته می شد، از ماه آوریل مرکز کار تمامی کار کنان اپل خواهد شد. هنوز کمی فرصت لازم است تا این ساختمان تکمیل شود اما این مرکز با پارک ها و ساختمان های کوچکی که در اطراف ساختمان مرکزی قرار گرفته اند به زود میزبانی ۱۲۰۰۰ کارکنان اپلی خواهد بود که باید به این مکان مهاجرت کنند.

یکی از نکات جالب این مرکز درختانی هستند که در آن جا قرار دارند. برای ساخت مرکز Apple Park اپل از دست ۵ میلیون فوت مربع آسفالت خلاص شده است تا به بیش از ۹۰۰۰ درختی که در آن جا وجود دارد، آسیبی نرسد.

تیم کوک، مدیر اجرایی اپل، در خصوص این مرکز گفت:

استیو [جابز] بینشی فراتر از زمان خودش با ما داشت. او می خواست که این مرکز (Apple Park) خانه ای برای نو آوری نسل های آینده باشد.

نظراتتان را با ما به اشتارک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.