رقابت اپل و سامسونگ | اینبار کفه ترازو به سمت اپل سنگینی می کند - تکفارس 
رقابت اپل و سامسونگ | اینبار کفه ترازو به سمت اپل سنگینی می کند - تکفارس 

رقابت اپل و سامسونگ | اینبار کفه ترازو به سمت اپل سنگینی می کند

عرفان کرد
۷ اسفند ۱۳۹۵ - 21:14
رقابت اپل و سامسونگ | اینبار کفه ترازو به سمت اپل سنگینی می کند - تکفارس 

رقایت بر سر این که کدام شرکت بزرگترین برند در عرصه گوشی های هوشمند است همیشه یک رقابت دو طرفه بوده است. اپل و سامسونگ سال هاست که در حال جلو زدن از یکدیگر هستند اما در چند ماه اخیر، کفه سنگین ترازو به سمت اپل بوده است. برایان وایت یکی از آنالیزور های Drexel Hamilton معتقد است که اپل از هر زمان دیگری قدرتمند تر از سامسونگ در جایگاه نخست قرار دارد و می توان گفت که با توجه به اتفاقات چند وقت اخیر، حرف او منطقی است.

فاجعه Galaxy Note 7 و دستگیری لی جا یونگ، نایب رئیس سامسونگ، آسیب بزرگی به اعتبار این شرکت وارد کرده است. هرچند که تقاضای زیاد صفحه نمایش و تراشه ها باعث شده است که سامسونگ در سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۶ عملکرد خوبی داشته باشد. معارفه Galaxy S8 نیز برای اطمینان از شرایط امنیتی با تاخیر مواجه شده است.

در همین حال اپل با فروش ۷۸.۳ میلیون گوشی هوشمند در همان بازی زمانی توانسته شرایط اقتصادی اش را دگرگون کند. همچنین اپل توانسته برای دهمین سال پیاپی به عنوان تحسین شده ترین برند دنیا شناخته شود؛ لیستی که سامسونگ در آن حضور نداشت.

باید دید که با وجود نزدیک بودن زمان عرضه Galaxy S8، آیا ساموسنگ می تواند دوباره از اپل سبقت بگیرد و فاصله به وجود آمده را کوچک کند.

نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید