جزئیات جدید گوشی Nokia 3310 به بیرون درز کرد - تکفارس 
جزئیات جدید گوشی Nokia 3310 به بیرون درز کرد - تکفارس 

جزئیات جدید گوشی Nokia 3310 به بیرون درز کرد

امیر رزاق
۷ اسفند ۱۳۹۵ - 23:33
جزئیات جدید گوشی Nokia 3310 به بیرون درز کرد - تکفارس 

تنها چند روز دیگر تا روز انتظار رفته ی رونمایی از مدل مدرن گوشی افسانه ای Nokia 3310، یکی از معروف ترین و محبوب ترین گوشی های اوایل دهه ی ۲۰۰۰ ، باقی مانده است و افشا کننده ی معروف، Evan Blass به تازگی جزئیات دیگری از این گوشی را منتشر کرده است که در ادامه به آن ها می پردازیم.

طبق گفته ی Evan Blass، گوشی Nokia 3310 سیستم عامل سری۳۰+ مخصوص کمپانی نوکیا را اجرا خواهد کرد. این گفته شایعات قبلی مبنی بر احتمال اندرویدی بودن این دستگاه را رد می کند و بار دیگر تایید کننده ی این است که Nokia 3310 یک گوشی ساده باقی خواهد ماند.

در پست منتشر شده همچنین گفته شده است که مدل مدرن گوشی Nokia 3310 از یک صفحه نمایش رنگی به جای صفحه نمایش سیاه سفید نسخه ی اورجینال بهره می برد. اما همانند نسخه ی اورحینال، مدل مدرن این گوشی نیز در رنگ های مختلف و متنوع در دسترس خواهد بود اما این امکان نیز برای کاربران وجود دارد تا قاب جلویی دستگاه را تعویض کنند، قابلیت دیگری که در مدل اورجینال آن غایب بود.

Evan Blass می گوید که می توانید مدل ۲۰۱۷ گوشی Nokia 3310 را ترکیبی میان نسخه ی اورجینال آن و گوشی Nokia 150 که همین امسال عرضه شده بود فرض نمایید. همجنین قابل ذکر است که پیش از این نیز اعلام شده بود که Nokia 3310 جدید از طراحی متفاوتی نسبت به مدل اورجینالش بهره می برد.

مدل های رنگ مختلفی از گوشی Nokia 3310 برای انتخاب موجود خواهد بود و HMD Global این گوشی را در رنگ های مشکی، آبی ، خاکستری ، سبز ، قرمز  و زرد عرضه خواهد کرد. برچسب قیمت ۵۹ یورویی این گوشی نیز تایید شده است.

جزئیات جدید گوشی Nokia 3310 به بیرون درز کرد - تکفارس 

برخی از جزئیات گوشی نوکیا ۳۳۱۰ جدید:

  • اجرای رابط کاربری سری ۳۰ اما این بار با نمایشگر رنگی
  • عرضه در چندین رنگ مختلف، قابل تعویض بودن قاب جلویی
  • فرض کنیدکه نوکیا ۳۳۱۰ قدیمی و نوکیا ۱۵۰ جدید با یک دیگر ترکیب شوند

— Evan Blass (@evleaks) February 24, 2017

با این وجود هنوز باید چند روزی تا رویداد معرفی این گوشی محبوب منتظر بمانیم تا بالاخره از مدل سال ۲۰۱۷ آن و امکانات و قابلیت های آن باخبر شویم. نظر شما در مورد مدل جدید این گوشی افسانه ای چیست؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.