گوشی Nokia 3310 با طراحی جدید به همراه بازی خاطره انگیز اسنیک معرفی شد - تکفارس 
گوشی Nokia 3310 با طراحی جدید به همراه بازی خاطره انگیز اسنیک معرفی شد - تکفارس 

گوشی Nokia 3310 با طراحی جدید به همراه بازی خاطره انگیز اسنیک معرفی شد

امیر رزاق
۸ اسفند ۱۳۹۵ - 22:18
گوشی Nokia 3310 با طراحی جدید به همراه بازی خاطره انگیز اسنیک معرفی شد - تکفارس 

کمپانی HMD Global شریک شرکت نوکیا و سازنده ی گوشی های این شرکت، در جریان رویداد خبری آن ها در MWC 2017 از چهار گوشی جدید برای عرضه ی جهانی رونمایی کرد گوشی های هوشمند Nokia 3، Nokia 5 و Nokia 6 (که پیش از این تنها برای بازار چین معرفی شده بود) و در کنار آن ها مدل مدرن و باز طراحی شده ی گوشی افسانه ای و خاطره انگیز Nokia 3310.

آقای Arto Nummela ، مدیر عامل کمپانی HMD Global ، در پایان رویدادشان در MWC 2017 از عبارت معروف استیو جابز در رویداد های اپل ، One More Thing ، استفاده کرد تا گوشی افسانه ای نوکیا ۳۳۱۰ را دوباره معرفی کند.

این کمپانی ظاهر گوشی نوکیا ۳۳۱۰ را دوباره طراحی کرده است و این بار به آن ظاهری مدرن تر داده است. این گوشی به همراه صفحه نمایشی ۲.۴ اینچی تقریبا گرد با لایه ی پولاروید شده برای خوانایی بیش تر در زیر نور آفتاب می آید، اما با توجه به ساده بودن این گوشی ، صفحه نمایش آن لمسی نمی باشد. با وجود جمع و جور بودن این گوشی اما ابعاد ۱۱۵.۶*۵۱*۱۲.۸ میلی متری آن کمی کلفت بوده اما وزن ۷۹.۶ گرمی آن، این دستگاه را به گوشی سبکی تبدیل کرده است. همچنین این گوشی در چهار رنگ مختلف قرمز تیره، زرد براق، خاکستری و آبی تیره مات در دسترس قرار خواهد گرفت.

یکی از نکات برجسته ی گوشی Nokia 3310 عمر باتری آن بوده ،درست همانند مدل اورجینال خود. مدل مدرن این گوشی با باتری ۱۲۰۰ میلی آمپری خود وعده ی ۲۲ ساعت مکالمه ی صوتی، ۲۵ روز حالت آماده به کار (Standby) و ۵۱ ساعت پخش موسیقی را می دهد که بسیار شگفت انگیز می باشد.

اما نکته ای دیگر برای طرفداران این گوشی افسانه ای بازی خاطره انگیز اسنیک است که بر روی نسخه ی مدرن شده ی نوکیا ۳۳۱۰ نیز حضور دارد. علاوه بر این، نوکیا ۳۳۱۰ جدید از آهنگ زنگ معروف و خاطره انگیز نوکیا نیز بهره می برد.

از مشخصات فنی این گوشی ساده نیز می توان به دوربین ۲ مگاپیکسلی با فلش ال ای دی، حافظه ی ۱۶ مگابایتی قابل ارتقا تا سقف ۳۲ گیگابایت از طریق درگاه کارت حافظه، بلوتوث نسخه ی ۳.۰ ، دو اسلات سیم کارت، سیستم عامل نوکیا سری ۳۰+، شبکه ی اتصال ۲G GSM، مرورگر اپرا مینی، رادیو اف ام، موزیک پلیر، جک ۳.۵ میلی متری هدفون و میکرو یو اس بی ۲.۰ اشاره کرد.

گوشی Nokia 3310 با طراحی جدید به همراه بازی خاطره انگیز اسنیک معرفی شد - تکفارس 

نسخه ی سال ۲۰۱۷ گوشی افسانه ای Nokia 3310 از سه ماهه ی دوم سال ۲۰۱۷ با قیمت ۴۹ یورو (معادل ۵۲ دلار) در سر تا سر جهان عرضه خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.