گوشی هوشمند پایین رده ی Nokia 3 معرفی شد | صفحه نمایش ۵ اینچی و قیمت ۱۴۷ دلاری - تکفارس 
گوشی هوشمند پایین رده ی Nokia 3 معرفی شد | صفحه نمایش ۵ اینچی و قیمت ۱۴۷ دلاری - تکفارس 

گوشی هوشمند پایین رده ی Nokia 3 معرفی شد | صفحه نمایش ۵ اینچی و قیمت ۱۴۷ دلاری

امیر رزاق
۸ اسفند ۱۳۹۵ - 23:35
گوشی هوشمند پایین رده ی Nokia 3 معرفی شد | صفحه نمایش ۵ اینچی و قیمت ۱۴۷ دلاری - تکفارس 

HMD Global‌ ، کمپانی که هم اکنون صاحب برند نوکیا در زمینه ی ساخت گوشی می باشد، امروز در طی رویداد خبری خود در نمایشگاه Mobile World Congress 2017 در شهر بارسلونا از دو گوشی هوشمند اندرویدی جدید نوکیا رونمایی کرد، همچنین به همراه اعلام در دسترس قرار گرفتن جهانی گوشی از پیش معرفی شده ی Nokia 6 و معرفی دوباره ی گوشی افسانه ای Nokia 3310 با طراحی مدرن.

گوشی هوشمند Nokia 3

مدل های جدید معرفی شده، Nokia 3 و Nokia 5 نام دارند. گوشی هوشمند Nokia 3 از بدنه ی پلی کربنات با فریم کناری آلومینیومی ساخته شده است و دارای صفحه نمایش ۵ اینچی HD با شیشه ی محافظ گوریلا گلس می باشد. این گوشی از دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلو و عقب مجهز به فوکوس خودکار بهره می برد. نوکیا همچنین برای این گوشی پردازنده ی چهار هسته ای مدیاتک MTK6737 ، به همراه ۲ گیگا بایت حافظه ی رم و حافظه ی داخلی ۱۶ گیگابایتی قابل ارتقا از طریق کارت حافظه ی میکرو اس دی را در نظر گرفته است. باتری ۲۶۵۰ میلی آمپری به کار گرفته شده نیز وظیفه ی تامین انرژی این دستگاه را دارد. نوکیا در این گوشی همچنین از آخرین نسخه ی اندروید (۷.۱.۱ نوقا) به صورت خام و بدون رابط کاربری اختصاصی بهره برده است و همچنین این گوشی از دستیار صوتی گوگل ، Google Assistant ، نیز بهره خواهد برد. قیمت این گوشی هوشمند پایین رده ی کمپانی نوکیا ۱۳۹ یورو معادل ۱۴۷ دلار آمریکا اعلام شده است که این گوشی را به دستگاهی مقرون به صرفه تبدیل کرده است. گوشی هوشمند نوکیا ۳ در رنگ‌ های نقره‌ای سفید، مشکی مات، آبی و مسی سفید در سه ماهه ی دوم سال ۲۰۱۷ به صورت جهانی در دسترس قرار خواهد گرفت.

نظر شما در مورد گوشی اندرویدی پایین رده ی جدید نوکیا ۳ چیست؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • نام من گفت:

    آخه سمسونگ مدل جی ۵ ش با سخت افزار قوی تر همین قیمته یا حتی ارزون تر.
    ببینید میدونم نوکیاست و با سمسونگ نباس مقایسه شه ولی شرکتی که تازه داره از بحران خارج میشه یه ذره باید کوتاه بیاد این قیمت برای این سخت افزار به نظر من زیاده. خیلی هم زیاده.