گوشی هوشمند Nokia 5 معرفی شد | بدنه فلزی و قیمت ۱۹۹ دلاری - تکفارس 
گوشی هوشمند Nokia 5 معرفی شد | بدنه فلزی و قیمت ۱۹۹ دلاری - تکفارس 

گوشی هوشمند Nokia 5 معرفی شد | بدنه فلزی و قیمت ۱۹۹ دلاری

امیر رزاق
۸ اسفند ۱۳۹۵ - 23:59
گوشی هوشمند Nokia 5 معرفی شد | بدنه فلزی و قیمت ۱۹۹ دلاری - تکفارس 

کمپانی فنلاندی نوکیا امروز در طی رویداد خبری در مراسم کنگره ی جهانی موبایل ۲۰۱۷ در شهر بارسلونا از سه گوشی هوشمند اندرویدی جدید رونمایی کرد که یکی از این گوشی ها، Nokia 5 که به عنوان نسخه ی کوچک تر و جمع و جور تر گوشی هوشمند Nokia 6 معرفی شد.

گوشی هوشمند Nokia 5

گوشی هوشمند Nokia 5 از صفحه نمایشی ۵.۲ اینچی اج دی بهره برده که بزرگ تر از صفحه نمایش ۵ اینچی نوکیا ۳ و کوچک تر از صفحه نمایش ۵.۵ اینچی نوکیا ۶ می باشد. نوکیا برای این گوشی هوشمند میان رده، پردازنده ی اسنپ دراگون ۴۳۰ و واحد پردازش گرافیکی آدرنو ۵۰۵ را به همراه ۲ گیگا بایت حافظه ی رم و ۱۶ گیگا بایت حافظه ی پیش فرض داخلی قابل ارتقا از طریق کارت میکرو اس دی ، در نظر گرفته است.

نوکیا در این گوشی از یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و یک سنسور ۸ مگاپیکسلی با لنز عریض برای دوربین سلفی جلویی استفاده کرده است. کمپانی نوکیا بدنه ی این گوشی را با استفاده از آلومینویم ۶۰۰۰ یکپارچه ساخته است که وعده ی کیفیت بالایی همچون دیگر گوشی های این کمپانی می دهد.

گوشی هوشمند Nokia 5 به صورت پیش فرض آخرین نسخه ی اندروید (۷.۱.۱ نوقا) را به صورت خام و بدون رابط کاربری اختصاصی نوکیا اجرا می کند و همچنین دارای دستیار صوتی هوشمند گوگل ، Google Assistant ، نیز خواهد بود. برچسب قیمتی این گوشی هوشمند ۱۸۹ یورو معادل ۱۹۹ دلار آمریکا بوده و قرار است در سه ماهه ی دوم سال ۲۰۱۷ در رنگ های نقره ای سفید ، مشکی مات ، آبی و مسی سفید به صورت جهانی عرضه گردد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید