تماشا کنید: دو ویدیو از گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس لو رفت! - تکفارس 
تماشا کنید: دو ویدیو از گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس لو رفت! - تکفارس 

تماشا کنید: دو ویدیو از گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس لو رفت!

دانیال دهقانی
۹ اسفند ۱۳۹۵ - 17:13
تماشا کنید: دو ویدیو از گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس لو رفت! - تکفارس 

اگرچه هم اکنون بسیاری از خبرگزاری های مختلف فعال در حوزه تکنولوژی به مانند تک فارس مشغول پوشش دادن اخبار مربوط به نمایشگاه MWC 2017 هستند، ولی این باعث نشده تا اخباری خارج از این نمایشگاه را نیز به اطلاع شما نرسانیم. با وجود آن که کنفرانس دیروز سامسونگ فقط تاریخ عرضه دو گوشی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس (Galaxy S8 Plus) را مشخص کرد، ولی امروز می خواهیم خبری را به اطلاع شما برسانیم که به نظر حاوی دو ویدیوی اول لو رفته از این گوشی است. پس در ادامه خبر همراه تک فارس باشید.

با وجود آن که اولین ویدیو لو رفته کوتاه است، ولی از آن می توان متوجه برخی جزئیات کلیدی شد. قبلاً ما تنها برخی تصاویر نه چندان واضح را از رابط کاربری این دو گوشی دیده بودیم، ولی اکنون می توانیم آن را به شکلی بزرگ و کاملاً واضح مشاهده کنیم: کلیدهای روی صفحه، دقیقاً به مانند نسخه های خام اندروید نیستند، و البته مقداری هم با آن چه که از سامسونگ قبلاً دیده بودیم تفاوت دارند. لانچر TouchWiz نیز در این ویدیو قابل مشاهده است، که تقریباً نسبت به گلکسی اس ۷ اج بدون تغییر مانده است، و برای جست و جو از طریق لبه های خمیده گوشی به کار خواهد آمد. همچنین نگاهی هم به قابلیت روشن بودن دائمی صفحه نمایش گلکسی اس ۸ پلاس نیز انداخته می شود، که خود نمایان گر یک رابط عمودی و جدید دیگر است.

در مورد طراحی خود گوشی ها نیز، باید گفت که تا حد زیادی گوشی ها شبیه به همان چیزی هستند که شایعات نوید آن را می دادند: حتی با وجود آن که گوشی ها کاور دارند، ولی هنوز هم مقداری از طراحی کلی گوشی ها قابل مشاهده است، که شامل اسکنر اثر انگشت آن ها نیز می شود که در کنار دوربین پشتی گوشی قرار دارد، و همچنین اسکنر چشمی (iris) این گوشی نیز که در جلوی آن قرار دارد را نیز می توان در ویدیو ملاحظه کرد. همچنین با تماشای ویدیو متوجه می شوید که این دو گوشی در کنار یکدیگر وقتی قرار می گیرند چه جلوه ای به وجود می آید، که بدون شک کمک می کند تا بهتر متوجه تفاوت های آن ها از لحاظ اندازه شوید. قرار است که گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس در تاریخ ۲۹ مارس به طور رسمی رونمایی شوند، و تا آن وقت نیز هرگاه خبر جدیدی از آن ها منتشر شود شما را در جریان خواهیم گذاشت.  بهتر است نگاهی هم به دو ویدیوی منتشر شده بیندازید.

ویدیوی اول:

https://youtu.be/Rmc8XLgKF6M

 

 

ویدیوی دوم:

https://youtu.be/cNXA96cO8ps

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.