Samsung Galaxy Tab S3 با قلم S-Pen معرفی شد - تکفارس 
Samsung Galaxy Tab S3 با قلم S-Pen معرفی شد - تکفارس 

Samsung Galaxy Tab S3 با قلم S-Pen معرفی شد

امیر رزاق
۹ اسفند ۱۳۹۵ - 19:48
Samsung Galaxy Tab S3 با قلم S-Pen معرفی شد - تکفارس 

تبلت مورد انتظار Samsung Galaxy Tab S3 به صورت رسمی در رویداد خبری کمپانی سامسونگ در طی مراسم MWC 2017 معرفی شد. جدید ترین تبلت این خانواده نه تنها با مشخصات فنی ارتقا یافته نسبت به نسخه ی قبلی خود می آید ، بلکه قابلیت های جدید دیگری همچون قلم S-Pen و صفحه کلید (به عنوان لوازم جانبی اختیاری) نیز به آن اضافه شده است. در ادامه با دیگر مشخصات و اطلاعات تبلت Samsung Galaxy Tab S3 همراه باشید.

Samsung Galaxy Tab S3 تقریبا همانند Galaxy Tab A مدل ۱۰.۱ اینچی به نظر آمده و دارای ابعاد ۶*۲۳۷.۳*۱۶۹ می باشد و در حالی که نسخه ی فقط Wi-Fi آن دارای وزنی معادل ۴۲۹ گرم بوده، مدل LTE دار آن کمی سنگین تر است و ۴۳۵ گرم وزن دارد. این دستگاه اولین تبلت اندرویدی بوده که دارای پنل شیشه ای در پشت می باشد.

این دستگاه دارای صفجه نمایش ۹.۷ اینچی سوپر امولد بوده که رزولوشن ۲۰۴۸*۱۵۳۶ پیکسل را تولید کرده و دارای نسبت ۴:۳ و تراکم پیکسلی ۲۶۴ppi می باشد. در پایین صفحه نمایش نیز دکمه ی فیزیکی هوم قرار گرفته است که به عنوان حسگر اثر انگشت نیز عمل می کند.

مجهز شدن به اسپیکر های چهار گانه AKG (کمپانی تازه خریداری شده توسط سامسونگ که از این پس شاهد استفاده از محصولات آن در گوشی های هوشمند آینده ی سامسونگ خواهیم بود) و پشتیبانی صفحه نمایش از فناوری HDR 10 ،تبلت Samsung Galaxy Tab S3 را به دستگاهی بسیار مناسب برای تجربه ی چند رسانه ای تبدیل کرده است.

سامسونگ برای این تبلت پردازنده ی سال گذشته ی اسنپ دراگون ۸۲۰ را انتخاب کرده است و در کنار آن میزان ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی پیش فرض قابل ارتقا از طریق میکرو اس دی تا سقف ۲۵۶ گیگابایت را در نظر گرفته است. این تبلت همچنین دارای دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی به همراه فلش ال ای دی و دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی می باشد.

از آپشن های اتصال این تبلت نیز می توان به پورت USB Type C ، جک ۳.۵ میلی متری هنذفری و وای فای اشاره کرد. باتری بزرگ ۶۰۰۰ میلی آمپری (باتری استفاده شده در Samsung Galaxy Tab S2 دارای ظرفیت ۵۸۷۰ میلی آمپری بود) نیز وظیفه ی تامین انرژی این تبلت را بر عهده دارد.

این تبلت به صورت پیش فرض سیستم عامل اندروید ۷.۰ را به همراه رابط کاربری اختصاصی سامسونگ اجرا می کند، همچنین قلم S-Pen ،که همانند یک خودکار واقعی است و می توان از آن برای ویرایش، طراحی و یا امضای اسناد استفاده کرد، نیز به همراه این دستگاه عرضه می شود. اما با این وجود جایگاه خاصی برای این قلم در تبلت در نظر نگرفته شده است. اما از صفحه کلید اختیاری عرضه شده در کنار تبلت می توان برای وصل کردن قلم S-Pen و نگهداری آن استفاده کرد.

کمپانی کره ای سامسونگ تایید کرده است که تبلت Samsung Galaxy Tab S3 از ماه آینده در بازار های اروپایی عرضه خواهد شد. نسخه ی فقط Wi-Fi آن دارای برچسب قیمتی ۶۷۹ یورویی (معادل ۷۱۷ دلار آمریکا) بوده در حالی که قیمت نسخه ی دارای LTE آن ۷۶۹ یورو (معادل ۸۱۲ دلار آمریکا) اعلام شده است. هنوز اطلاعاتی در مورد عرضه ی این دستگاه در بازار های دیگر غیر از اروپا توسط سامسونگ اعلام نشده است.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید