نسل های بعدی گلکسی S از تکنولوژی AKG استفاده خواهند کرد - تکفارس 
نسل های بعدی گلکسی S از تکنولوژی AKG استفاده خواهند کرد - تکفارس 

نسل های بعدی گلکسی S از تکنولوژی AKG استفاده خواهند کرد

امید بصیری
۹ اسفند ۱۳۹۵ - 20:30
نسل های بعدی گلکسی S از تکنولوژی AKG استفاده خواهند کرد - تکفارس 

سامسونگ امروز در کنفرانس خبری خود جدید ترین نسخه از تبلت های پرچم دار خوب یعنی گلکسی تب اس ۳ را معرفی کرد و در این معرفی از سیستم صوتی جدید محصولات خود که قرار است تجربه ی کاملاً متفاوتی را ارائه کند یعنی اِی کِی جی (AKG) رونمایی کرد. این تجربه ی جدید نتیجه ی خریداری شرکت هارمان بین الملل توسط سامسونگ و اضافه کردن آن به مجموعه ی خود است. کاربران گلکسی تب اس ۳ می توانند این قابلیت جدید را هم اکنون تجربه کنند اما سامسونگ قصد دارد تا این تجربه را به تمام محصولات سری گلکسی خود بیاورد از جمله گوشی های هوشمند این شرکت. سری بعدی محصولات گلکسی با این قابلیت به صورت پیش فرض عرضه خواهند شد. سامسونگ بدنه و پردازنده ی پرچم دار قبلی خود یعنی گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج را تولید کرد اما ای کی جی یک نام آشنا و معتبر در این صنعت به مدت ۷۰ سال بوده است. سامسونگ با همکاری این شرکت میتواند تجربه ی بسیار بهتری به کاربران خود منتقل کند. در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید!

ای کی جی به خاطر قابلیت های مختلف خود استثنائی تلقی می شود. ای کی جی آکوستیکس (AKG Acoustics) شرکتی زیرمجموعه ی کمپانی هارمان (Harman) می باشد و از این پس به سامسونگ تعلق خواهد داشت بهترین انتخاب برای گوشی های تولیدی سامسونگ بود.

رئیس بخش موبایل مارکتینگ و همچنین ابزارآلات پوشیدنی آقای یانگی لی اعلام کرد که این همکاری برای دست یافتن به بهترین کیفیت ممکن برای مشتریان سامسونگ ضروری بوده است.

“برای یک تجربه ی کاملاً بی نقص ما بهترین کار ممکن در بخش صدا را می خواستیم و آن را از طریق همکاری هیجان انگیز خود کسب کردیم تا بتوانیم به کاربران سری گلکسی توانایی گوش دادن به بهترین صوت های ممکن را از طریق سری گلکسی بدهیم.”

برای دریافت اطلاعات بیشتر از این محصول باید منتظر رویداد های بعدی و علی الخصوص معرفی گلکسی اس ۸ باشیم چرا که به نظر این گوشی اولین محصول از سری موبایل های سامسونگ خواهد بود که از این سیستم صوتی جدید بهره می برد.

نظر شما درباره ی این خبر چیست!؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.