گوشی KEYone تنها محصول امسال بلک بری در زمینه گوشی های هوشمند نخواهد بود! - تکفارس 
گوشی KEYone تنها محصول امسال بلک بری در زمینه گوشی های هوشمند نخواهد بود! - تکفارس 

گوشی KEYone تنها محصول امسال بلک بری در زمینه گوشی های هوشمند نخواهد بود!

دانیال دهقانی
۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - 23:11
گوشی KEYone تنها محصول امسال بلک بری در زمینه گوشی های هوشمند نخواهد بود! - تکفارس 

گوشی KEYone تنها محصول امسال بلک بری در زمینه گوشی های هوشمند نخواهد بود! با ادامه خبر همراه تک فارس باشید.

چند ماه پیش بود که بلک بری اعلام کرده بود قصد دارد از بازار گوشی های هوشمند خارج شود. این شرکت البته با شرکت تی سی ال (TCL) قراردادی منعقد کرد که بر اساس آن، این شرکت قرار است بخش تولیدات سخت افزاری بلک بری را بر عهده خواهد داشت و بلک بری، این شرکت کانادایی هم از لحاظ نرم افزاری به گوشی ها خواهد رسید.

تی سی ال و بلک بری با همکاری یکدیگر یک گوشی هوشمند جدید را به نام بلک بری کی وان (KEYone) طراحی کرده اند، که در ماه آوریل برای خرید در دسترس قرار خواهد گرفت و به طور پیش فرض از اندروید ۷.۱ نوقا پشتیبانی می کند. ولی اگر شما مشتاق هستید بدانید که این تنها گوشی امسال بلک بری است یا خیر، در ادامه خبر خوبی برای شما داریم.

طبق گزارش Cnet، مدیر عامل تی سی ال یعنی نیکلاس زیبل (Nicolas Zibell) اعلام کرده که “تا ۳” گوشی جدید دیگر از سوی بلک بری باید در سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه شوند. اگر کی وان را که هم اکنون معرفی شده را نیز یکی از آن ۳ گوشی در نظر بگیریم، پس ۲ گوشی دیگر باقی می ماند که هنوز معرفی نشده اند و باید تا پایان امسال به بازار عرضه شوند.

طبق گزارش ها، یکی از این دو گوشی در اصل ادامه دهنده راه دی تک ۵۰ (DTEK 50) و دی تک ۶۰ است که سال گذشته به بازار عرضه شدند ولی بر خلاف کی وان، این گوشی دارای یک صفحه کلید کوارتی فیزیکی نخواهد بود و در عوض یک صفحه نمایش لمسی بزرگ جانشین آن خواهد شد. گفته شده که تی سی ال به دنبال آن است تا نام تجاری دی تک را کنار بگذارد، ولی هنوز معلوم نیست که نام سری جدید چه خواهد بود که در این گوشی های جدید هم از آن استفاده خواهد شد.

آیا شما هم مشتاق دیدن گوشی هوشمند تمام لمسی بلک بری در سال جاری هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.