Spotify و سرویس جدیدی به نام “Hi-Fi” - تکفارس 
Spotify و سرویس جدیدی به نام “Hi-Fi” - تکفارس 

Spotify و سرویس جدیدی به نام “Hi-Fi”

عرفان کرد
۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - 23:17
Spotify و سرویس جدیدی به نام “Hi-Fi” - تکفارس 

Spotify همیشه در عرصه پخش آنلاین موسیقی، جزو بهترین ها بوده است و در چند سال اخیر برنده اصلی این بخش بوده است. با وجود رقابت از سوی نام هایی همچون Apple Music و Tidal، Spotify توانسته است بالاتر از آن ها قرار گرفته است. هر کدام از این سرویس ها ویژگی های منحصر به فردی را ارائه می دهند. به عنوان مثال سرویس HiFi به کاربران کیفیتی ارائه می دهد که کاهش حجمی را رقم نمی زند و با کیفیت CD معادل ۴۴.۱ کیلو هرتز و ۱۶ بیت ارائه می شود و با قیمت بیشتری، به کاربران ارائه می شود.

سرویس Hi-Fi هنوز به صورت رسمی برای Spotify تشکیل نشده است اما به نظر می رسد که تمام تغییرات لازم در سرویس Spotify به وجود آمده است و قرار است کاربران با پرداخت مبلغ ماهیانه ۵ تا ۱۰ دلار از این سرویس بهره مند شوند.

از آن جایی که گوش دادن به آهنگ ها از طریق Spotify، مصرف حجم اینترنت زیادی دارد، شاید پرداخت ۵ تا ۱۰ دلار برای این سرویس دور از منطق نباشد.

سرویس Premium این اپلیکیشن کیفیت ۳۲۰ کیلو بایت بر ثانیه را به کاربران ارائه می دهد که برای بسیاری از آن ها کیفیت مناسبی است و باید دید که با اضافه شدن Hi-Fi به Spotify، رقیبانی مانند Apple Music چه واکنشی از خودشان نشان خواهند داد.

نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.