نوکیا ۳۳۱۰ فعلاً در آمریکا عرضه نخواهد شد - تکفارس 
نوکیا ۳۳۱۰ فعلاً در آمریکا عرضه نخواهد شد - تکفارس 

نوکیا ۳۳۱۰ فعلاً در آمریکا عرضه نخواهد شد

دانیال دهقانی
۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - 02:25
نوکیا ۳۳۱۰ فعلاً در آمریکا عرضه نخواهد شد - تکفارس 

نوکیا ۳۳۱۰ فعلاً در آمریکا عرضه نخواهد شد! با ادامه خبر همراه تک فارس باشید.

شاید باور نکنید ولی برنده حقیقی همایش MWC امسال گوشی جدید نوکیا یعنی ۳۳۱۰ است: این گوشی ریزه میزه و جالب توانست از دو جهت گوی سبقت را از تمامی رقبای پرچمدارش برباید، یکی به خاطر جنبه های نوستالژیکی که در خود دارد و دیگری به خاطر آن که هیچکس، عملاً هیچکس انتظار معرفی چنین چیزی را در این همایش که بزرگ ترین همایش موبایلی سال است نداشت. متاسفانه، باید گفت که علاقه مندان به این گوشی که در ایالات متحده زندگی می کنند نمی توانند رنگ این گوشی را حداقل فعلاً ببیند، آن هم به این خاطر که این گوشی سخت افزار لازم برای کار کردن در این کشور را ندارد.

در حالی که این گوشی به خوبی از دامنه فرکانس ۹۰۰ مگاهرتز پشتیبانی می کند، یعنی این گوشی هیچ محدودیتی برای استفاده در آسیا و اروپا نخواهد داشت، ولی از دامنه فرکانس ۸۵۰ مگاهرتز که مختص به خرده فروشی های آمریکا است پشتیبانی نمی کند. در یک گفت و گو با سی نت (CNet)، جناب پاتریک مرکنتون (Patrick Mercanton) که رئیس جهانی بازاریابی این شرکت است، اعلام کرده بود که آن ها دوست دارند تا این گوشی در آمریکا نیز عرضه شود، ولی هنوز با هیچ یک از ۴ خرده فروشی اصلی این کشور قراردادی را به امضا نرسانده اند. او همچنین اضافه کرد که این کمپانی دوست دارد تا این گوشی عرضه ای جهانی داشته باشد.

به هر صورت، خریداران آمریکایی نباید در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۷ که این گوشی به بازار عرضه می شود به ای بی (eBay) یا آمازون هجوم ببرند، چرا که در آن صورت دستگاهی خریداری می کنند که به مانند یک تکه پلاستیک کاملاً غیر قابل استفاده است. البته اگر HMD Global خبری را در مورد عرضه این گوشی در آمریکا منتشر کرد، ما به شما اطلاع خواهیم داد.

نظر شما در رابطه با این محصول نوکیا چیست؟ آیا خرید آن عقلانی است؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.