آیا بدنه پشتی شیشه ای ال جی جی ۶ به این راحتی ها خراش بر می دارد؟ - تکفارس 
آیا بدنه پشتی شیشه ای ال جی جی ۶ به این راحتی ها خراش بر می دارد؟ - تکفارس 

آیا بدنه پشتی شیشه ای ال جی جی ۶ به این راحتی ها خراش بر می دارد؟

دانیال دهقانی
۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - 00:26
آیا بدنه پشتی شیشه ای ال جی جی ۶ به این راحتی ها خراش بر می دارد؟ - تکفارس 

آیا بدنه پشتی شیشه ای ال جی جی ۶ به این راحتی ها خراش بر می دارد؟ برای یافتن پاسخ این سوال با تک فارس همراه  باشید.

ال جی جی ۶ (LG G6) از بسیاری از جهات یک شروع تازه برای ال جی به شمار می رود: ساختاری ماژولار ندارد، از یک بدنه پشتی چرمی بهره نمی برد و … به هر حال، ساختاری را به خود گرفته که بیشتر باب طبع بازار امروز است. با گوشی شیکی طرف هستیم: این گوشی یک قاب فلزی داشته و بدنه پشتی آن شیشه ای است، و با وجود آن که طراحی آن شباهت خاصی به گوشی های خمیده سامسونگ ندارد ولی گوشی زیبایی به نظر می رسد.

ولی سوالی که با توجه به شیشه ای بودن بدنه پشتی ال جی جی ۶ برای شما مطرح شده حتماً این است که: آیا این بدنه شیشه ای به راحتی خراش بر می دارد؟

به هر حال خیلی ها از قاب ها و محافظ ها برای گوشی خود استفاده نمی کنند و به طور قطع کسی هم دوست ندارد در عرض یکی دو ماه، یک گوشی پر خط و خش را داشته باشد.

احتمالاً کسی پیدا نمی شود که یک چاقو برداشته و به جان این گوشی تازه متولد شده بیفتد، ولی، به هر حال یک نفر پیدا شده که این کار را کرده است! این فرد ماجراجو برای تست کردن مقاومت این گوشی و جواب دادن به سوالات شما اقدام به تهیه ویدیویی کرده است که پاسخ به سوال اول این مطلب است، پس نیازی نیست برای آن که کنجکاوی تان فروکش کند این آزمایش را خودتان انجام دهید!

پاسخ سوال، به هر حال اگر نمی خواهید ویدیو را ببینید این است: نه، به این سادگی ها بدنه پشتی شیشه ای ال جی جی ۶ خراش بر نمی دارد. حتی وقتی که با یک چاقوی تیز به شدت تلاش کنید هم این گوشی به راحتی خراش بر نمی دارد. بد نیست این نکته را در نظر داشته باشید که بدنه پشتی این گوشی از Gorilla Glass 5 برای محافظت استفاده می کند، در حالی که دوربین آن از Gorilla Glass 4 بهره برده و به نظر می رسد که بدنه جلویی گوشی نیز از Gorilla Glass 3 استفاده کرده باشد. پس، پاسخ سوال خود را یافتید، به این راحتی ها نمی توان روی بدنه پشتی ال جی جی ۶ خط و خش انداخت. فقط می ماند آغاز فروش و قیمت پرچمدار جدید ال جی که احتمالاً به زودی مشخص شود.

تماشای ویدیو:

https://youtu.be/Y9f4gjBmSJI

نظر شما در رابطه با این خبر چیست؟ نظرات خود را با تک فارس در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید