گوگل پلی از این پس بهتر بازی های باکیفیت را پیشنهاد می کند - تکفارس 
گوگل پلی از این پس بهتر بازی های باکیفیت را پیشنهاد می کند - تکفارس 
گوگل پلی از این پس بهتر بازی های باکیفیت را پیشنهاد می کند - تکفارس 

گوگل پلی از این پس بهتر بازی های باکیفیت را پیشنهاد می کند

دانیال دهقانی
۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - 01:07
گوگل پلی از این پس بهتر بازی های باکیفیت را پیشنهاد می کند - تکفارس 

گوگل پلی از این پس بهتر بازی های باکیفیت را پیشنهاد می کند. با ادامه خبر همراه تک فارس باشید.

بازی های زیادی در شبکه گوگل پلی در دسترس قرار دارند، که همین باعث شده تا پیدا کردن عنوانی که با ذائقه شما همخوانی دارد اغلب کار سخت و دشواری باشد. مشکل وقتی وخیم تر می شود که ببینیم محتواها در گوگل پلی چطور نمایش داده می شوند – بر اساس نام، که با توجه به میزان نصب شدن شان مرتب شده اند. به هر حال به نظر می رسد که این وضعیت در حال تغییر است، چرا که گوگل اعلام کرده که یک بازبینی اساسی در الگوریتم های مرتب سازی محتویات گوگل پلی باعث می شود تا بازی های جذاب بیشتری فرصت دیده شدن را به خود ببینند، و این مرتب سازی بیشتر بر اساس میزان درگیر شدن کاربران با آن ها خواهد بود نه صرفاً تعداد دانلودها و نصب شدن آن ها بر روی دستگاه های مختلف.

این باعث می شود تا بازی های باکیفیت، ولی نه چندان شناخته شده بتوانند راه خود را به صف اول محصولات فروشگاه قدرتمند گوگل پیدا کنند. این مسئله حتی می تواند به مشکل “تقلبی بودن تعداد نصب ها” نیز کمک بکند، معضلی که در آن سازندگان برخی از اپلیکیشن ها با اغراق در میزان نصب شدن اپلیکیشن خود بر روی دستگاه ها، به دنبال گرفتن رتبه ای بهتر در گوگل پلی هستند.

به جز آن، گوگل “صفحات ویراستاری” جدیدی را ارائه خواهد داد که در آن بازی های باکیفیت توسط ویراستاران گوگل دست چین می شوند. این به کاربران اجازه می دهد تا در میان سبک ها و ژانرهای مختلف بازی ها به جست و جو بپردازند و همچنین به نقدهای تخصصی ویراستاران نیز دسترسی پیدا کنند.

کمپانی گوگل اعلام کرده که صفحات ویراستاری در تاریخ نامعلومی از این ماه به گوگل پلی اضافه خواهند شد. هنوز اطلاعاتی در مورد این که چه زمانی سیستم مرتب سازی جدید معرفی خواهد شد منتشر نشده ولی گوگل اعلام کرده که هم اکنون در حال “همگام سازی” آن ها است.

نظر شما در رابطه با این خبر چیست؟ دیدگاه های خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید