گوگل: پیکسل ۲ هم یک گوشی ممتاز خواهد بود؛ خبری از نسخه ارزان نیست! - تکفارس 
گوگل: پیکسل ۲ هم یک گوشی ممتاز خواهد بود؛ خبری از نسخه ارزان نیست! - تکفارس 

گوگل: پیکسل ۲ هم یک گوشی ممتاز خواهد بود؛ خبری از نسخه ارزان نیست!

دانیال دهقانی
۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - 22:42
گوگل: پیکسل ۲ هم یک گوشی ممتاز خواهد بود؛ خبری از نسخه ارزان نیست! - تکفارس 

ما هنوز ماه ها تا عرضه گوشی جدید خانواده پیکسل (Pixel) فاصله داریم، ولی اصلاً صحبت کردن در مورد چنین گوشی مهمی دیر و زود نمی شناسد. آخرین شایعات در مورد پرچمدار گوگل به ماه ژانویه باز می گردد که گفته شده بود این گوشی شامل چندین بهبود در زمینه های مختلف همچون دوربین و سیستم روی تراشه (SoC) خواهد بود.

همان شایعه خاطر نشان کرده بود که شاید گوگل به فکر ساختن یک نسخه ارزان تر از آن گوشی هم بیفتد و آن را در کنار پرچمدار اصلی خویش به بازار عرضه کند. علی رغم آن که همه این شایعات از سوی یک “منبع قابل اعتماد” منتشر شده بود، ولی گوگل به تازگی اعلام کرده که برنامه ای برای عرضه یک پیکسل ارزان قیمت ندارد.

در یک مصاحبه با اندروید پیت (AndroidPit)، رئیس بخش سخت افزار گوگل یعنی ریک استرلو (Rick Osterloh) اعلام کرده بود که “پیکسل [برندی] ممتاز می ماند” و خبری از یک گوشی پیکسل مقرون به صرفه در سال ۲۰۱۷ نخواهد بود. او ادامه داد که گوگل ساخت گوشی های ارزان قیمت را به سازندگان دیگر می سپارد.

وقتی که در مورد تاریخ قطعی عرضه پیکسل ۲ از این مسئول گوگل سوال شد، او به طور دقیق جوابی را ارائه نکرد ولی توضیحاتش به قدری کافی بود تا مطمئن شویم که این گوشی در پاییز امسال معرفی می شود.

“در این صنعت یک ریتم سالانه وجود دارد، و شما هم می توانید انتظار داشته باشید که ما آن را دنبال کنیم. شما می توانید روی یک دنباله رو [برای پیکسل] در سال جاری حساب کنید، حتی اگر از من یک تاریخ نشنوید.”

بیایید امیدوار باشیم که گوگل امسال بهتر برنامه ریزی کند و به فکر تقاضای بالا برای گوشی اش که تجربه ای خالص از اندروید را به کاربران ارائه می دهد نیز باشد تا مثل پیکسل و پیکسل اکس ال برای پیدا کردن آن به مشکل برنخوریم.

نظر شما در مورد گوگل و گوشی هایش چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.