گوشی اکسپریا اکس زد پریمیوم برنده جایزه بهترین گوشی هوشمند جدید همایش MWC 2017 شد! - تکفارس 
گوشی اکسپریا اکس زد پریمیوم برنده جایزه بهترین گوشی هوشمند جدید همایش MWC 2017 شد! - تکفارس 

گوشی اکسپریا اکس زد پریمیوم برنده جایزه بهترین گوشی هوشمند جدید همایش MWC 2017 شد!

دانیال دهقانی
۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - 23:16
گوشی اکسپریا اکس زد پریمیوم برنده جایزه بهترین گوشی هوشمند جدید همایش MWC 2017 شد! - تکفارس 

گوشی اکسپریا اکس زد پریمیوم برنده جایزه بهترین گوشی هوشمند جدید همایش MWC 2017 شد! با ادامه خبر همراه تک فارس باشید.

شاید برای برخی تعجب آور باشد که سونی یکی از مهم ترین جوایز همایش MWC 2017 را با خود به خانه برده باشد، ولی این حقیقت دارد! با توجه به این حقیقت که گوشی جدید این کمپانی ژاپنی از لحاظ ظاهری خیلی نوآوری ندارد، و حتی برخی از قابلیت های آن هم در برخی بازارها در دسترس قرار نخواهد داشت، به هر حال برنده شدن یک جایزه به این مهمی دستاورد بزرگی برای آن به شمار می رود.

شرکت GSMA به تازگی اعلام کرده که گوشی اکسپریا اکس زد پریمیوم (Xperia XZ Premium) برنده جایزه بهترین گوشی هوشمند جدید همایش MWC 2017 شده است. دومین گوشی سونی که رزولوشن ۴ کی دارد یعنی اکسپریا اکس زد پریمیوم، تنها پرچمدار حاضر در MWC 2017 بود که از تراشه اسنپ دراگون ۸۳۵ بهره می برد.

البته علاوه بر بهره بردن از این تراشه قدرتمند، اکسپریا اکس زد پریمیوم نکات منفی خود را نیز به خاطر استفاده از آن دارد مثلاً آن که این گوشی تا اواخر بهار در دسترس قرار نخواهد گرفت. دلیل این هم تقاضای زیاد سامسونگ برای این تراشه است چرا که این تراشه همان تراشه ای است که قرار است گلکسی اس ۸ (Galaxy S8) از آن بهره ببرد، پرجمداری که انتظار می رود در تاریخ ۲۱ آوریل به بازار عرضه شود.

از سوی دیگر، سامسونگ جایزه “بهترین گوشی هوشمند سال ۲۰۱۶” را با گلکسی اس ۷ اج (Galaxy S7 Edge) تصاحب کرد، موفقیتی که البته با توجه به فروش بسیار خوب این گوشی در سال گذشته اصلاً دور از انتظار نبود. گوشی گلکسی اس ۶ اج هم این جایزه را در MWC 2016 برده بود، ولی آیا گلکسی اس ۸ هم می تواند سال آینده برنده این جایزه شود و سامسونگ موفق به هت تریک کردن بشود؟

نظرات خود را پیرامون این خبر با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید