تماشا کنید: ویدیویی از ۴ حالت دوربین مختلف در گوشی HTC U Ultra - تکفارس 
تماشا کنید: ویدیویی از ۴ حالت دوربین مختلف در گوشی HTC U Ultra - تکفارس 

تماشا کنید: ویدیویی از ۴ حالت دوربین مختلف در گوشی HTC U Ultra

دانیال دهقانی
۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - 00:32
تماشا کنید: ویدیویی از ۴ حالت دوربین مختلف در گوشی HTC U Ultra - تکفارس 

ویدیوهای منتشر شده نمایان گر ۴ حالت مختلف دوربین در گوشی HTC U Ultra هستند! با ادامه خبر همراه تک فارس باشید.

اچ تی سی اقدام به انتشار چند ویدیوی مختلف کرده که مربوط به دو گوشی جدید این کمپانی، یعنی اچ تی سی یو اولترا (HTC U Ultra) و اچ تی سی یو پلی (HTC U Play) هستند. ویدیوی اول به شما درباره ۴ حالت دوربین مختلف در گوشی اچ تی سی یو اولترا نکاتی را آموزش می دهد. حالت “فوتو مود” (Photo Mode) همان حالتی است که برای گرفتن عکس های روزانه می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. حالت “باغ وحش” (Zoe Mode) نیز یک عکس و یک فیلم کوتاه ۳ ثانیه ای می گیرد که می تواند برای گرفتن عکس های اکشن مورد استفاده قرار بگیرد.

حالت “چشم انداز” (Panorama Mode) هم که توضیحاتش در خود اسمش خلاصه می شود؛ مربوط به گرفتن تصاویری عریض از چشم اندازهای مختلف است. و اگر هم به طور کلی بلد هستید تا چگونه با نمایاب دوربین ها ور بروید، آن وقت است که حالت “حرفه ای” (Pro Mode) کنترل کامل را به دست شما می دهد. گوشی اچ تی سی یو اولترا دارای یک دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی است که دارای روزنه ای f/1.8 ای است، قابلیتی که به شما اجازه می دهد حتی در شرایط کم نور هم تصاویر فوق العاده ای بگیرید. این دوربین قابلیت گرفتن تصاویر به صورت OIS و RAW را نیز خواهد داشت. این سنسور از قابلیت PDAF نیز بهره می برد که شما را قادر می سازد تا به سرعت روی سوژه مورد نظر فوکوس کنید. و با وجود دوربین جلوی ۱۶ مگاپیکسلی، سلفی ها در این گوشی شگفت انگیز به نظر خواهند رسید.

هر دو گوشی اچ تی سی یو اولترا و اچ تی سی یو پلی دارای ویژگی خاصی هستند که اچ تی سی نام آن را “طراحی مایع” (Liquid Design) گذاشته است. پنل شیشه ای پشتی این گوشی ها به گونه ای طراحی شده که به مانند مایعات روان به نظر می رسند. نتیجه هم یک پنل پشتی بسیار زیبا است که نور را به گونه ای که هرگز پیش از این ندیده اید، بازتاب می کند. ویدیویی از این طراحی جذاب نیز اچ تی سی منتشر کرده که در کنار ویدیوی مربوط به حالات دوربین اچ تی سی یو اولترا، می توانید به صورت آنلاین تماشا کرده یا دانلود کنید:

ویدیوی مربوط به حالات دوربین اچ تی سی یو اولترا:

دانلود ویدیو با کیفیت ۷۲۰p

ویدیوی مربوط به “طراحی مایع”:

دانلود ویدیو با کیفیت ۷۲۰p

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید