شایعه: گوشی ارزان تر گوگل عرضه خواهد شد اما نه تحت عنوان Pixel - تکفارس 
شایعه: گوشی ارزان تر گوگل عرضه خواهد شد اما نه تحت عنوان Pixel - تکفارس 

شایعه: گوشی ارزان تر گوگل عرضه خواهد شد اما نه تحت عنوان Pixel

عرفان کرد
۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - 23:19
شایعه: گوشی ارزان تر گوگل عرضه خواهد شد اما نه تحت عنوان Pixel - تکفارس 

پس از عرضه گوشی Pixel از گوگل شایعاتی منتشر شد که در نسل آینده این گوشی های هوشمند نسخه ارزانتری، در کنار گوشی اصلی حضور خواهد داشت اما در MWC هفته گذشته، ریک اوسترلو (Rick Osterloh)، نایب رئیس گوگل اعلام کرد که خبری از گوشی Pixel ارزانتر نخواد بود. امروز اما خبری منتشر شد که دوباره به این شایعه جان بخشید. با تک فارس همراه باشید.

امروز شایعه ای منتشر شد که طبق آن گوشی Pixel نسخه ارزانتری نخواهد داشت اما گوگل بر روی گوشی هوشمندی با نام جدید تر و نامی جدید تمرکز کرده است. گفته می شود که این گوشی با سیستم عامل اندروید عرضه خواهد شد و هدف اصلی آن، دسترسی بیشتر گوگل به بازار گوشی های هوشمند است.

هرچند که این شایعات در خلاف جهت صحبت های اوسترلو حرکت می کنند اما معقولانه و منطقی به نظر می رسند. طبیعی است که گوگل قصد داشته باشه برند Pixel را به همان شیوه سابق حفظ کند و در کنار آن گوشی ارزان قیمتی برای حفظ بازار عرضه کند. همچنین گوگل قصد دارد ارتباط میان برند Pixel با محصولاتی مانند Chromebook و تبلت Pixel C را حفظ کند.

چیزی که در این بین نامعلوم است این است که آیا گوگل توانایی ساخت دستگاه های مختلف در میزان گسترده را دارد یا خیر. از آن جایی که عرضه Chromebook Pixel و تبلت Pixel C به دلیل کمبود درخواست ها در بازار با چالشی جدی مواجه نشد، باید دید که آیای گوگل توانایی تولید گوشی های ارزان قیمت، در کنار Pixel در ابعاد گسترده را دارد یا خبر.

نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید