تعداد پیش خرید های LG G6 در کره جنوبی از مرز ۴۰ هزار واحدگذشت - تکفارس 
تعداد پیش خرید های LG G6 در کره جنوبی از مرز ۴۰ هزار واحدگذشت - تکفارس 

تعداد پیش خرید های LG G6 در کره جنوبی از مرز ۴۰ هزار واحدگذشت

دانیال دهقانی
۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - 23:13

تعداد پیش خرید های LG G6 در کره جنوبی از مرز ۴۰ هزار واحد گذشت! با ادامه خبر همراه تک فارس باشید.

با وجود آن که اکنون همه تمرکز بر روی دو گوشی سامسونگ گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس (Galaxy S8 +) است ولی ال جی جی ۶ (LG G6) خیلی بی سر و صدا و در عرض چهار روز توانسته در کره جنوبی بیش بیش از ۴۰ هزار پیش فروش داشته باشد. این یک نشانه خوب برای ال جی است، هر چند که زیاد هم نباید خوشحال باشند چرا که گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس تا ۲۹ مارس معارفه نخواهند شد. تاریخ عرضه آن دو گوشی هم انتظار می رود که در ماه آوریل باشد.

به سراغ ال جی جی ۶ برگردیم، گوشی که از پنل ساخت ال جی در ساخت آن استفاده شده است. صفحه نمایش ۵.۷ اینچی این گوشی رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۸۸۰ (یا همان QHD+) دارد. این صفحه نمایش FullVision نسبت ۱۸ به ۹ را داراست. از سوی دیگر، ال جی نتوانست تا از تراشه اسنپ دراگون ۸۳۵ برای گوشی خود استفاده کند و شاهد مورد استفاده قرار گرفتن چیپست اسنپ دارگون ۸۲۱ SoC در این گوشی هستیم. سوال اصلی ولی اینجاست که آیا خریداران هنوز برای این تکنولوژی نسل قبلی حاضر به پرداخت چیزی معادل ۷۸۰ دلار هستند یا خیر. البته پاسخ به نظر از دیدگاه مثبت است، چرا که فعلاً آن هایی که این گوشی را پیش خرید کرده اند به نظر اطلاعات خاصی راجع به چیپست ها و … ندارند.

ال جی یک سری تغییرات را در پرچمدار جدید خود ایجاد کرده مثل گواهی نامه IP68 که مربوط به ضد خاک و ضد آب بودن گوشی است. تلاش برای ساخت یک گوشی ماژولار هم با توجه به شکست سال پیش ال جی جی ۵ دیگر کنار گذاشته شده، پس یعنی باتری گوشی قابل تعویض نخواهد بود.

آن هایی که از کره جنوبی ال جی جی ۶ را پیش خرید کنند چند محصول رایگان اضافی به مانند هدست بی سیم LG Tone+ و یک Raleigh Keyboard 2 و یک موس Beetle  دریافت خواهند کرد. ال جی جی ۶ قرار است در تاریخ ۱۰ مارس در کره جنوبی عرضه شود. انتظار می رود تاریخ عرضه این گوشی در آمریکا برابر با ۷ آوریل باشد.

نظراتتان را با تک فارس به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید