به مناسبت پنجمین سالگرد تولد فروشگاه Google Play | محبوب ترین های این ۵ سال - تکفارس 
به مناسبت پنجمین سالگرد تولد فروشگاه Google Play | محبوب ترین های این ۵ سال - تکفارس 

به مناسبت پنجمین سالگرد تولد فروشگاه Google Play | محبوب ترین های این ۵ سال

عرفان کرد
۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - 23:49
به مناسبت پنجمین سالگرد تولد فروشگاه Google Play | محبوب ترین های این ۵ سال - تکفارس 

پنج سال پیش در چنین روزی گوگل فروشگاه دیجیتالی را تاسیس کرد که به یکی از بزرگترین فروشگاه ها برای خرید اپلیکیشن ها، فیلم ها، موسیقی، کتاب و برنامه های تلویزیونی تبدیل شد. از مارچ ۲۰۱۲ فروشگاه Google Play بیش از یک میلیارد کاربر فعال بدست آورده است و در ۱۹۰ کشور مختلف فعالیت می کند.

اکنون این فروشگاه میلیون ها اپلیکیشن، ۴۰ میلیون آهنگ، ۵ میلیون کتاب، در کنار فیلم های فراوان را در بر دارد و به مناسبت پنجمین سالگرد تاسیسش، گوگل در هر کدام از این بخش ها، پرطرفدار ترین ها را معرفی کرده است.

این لیست شمال دانلود ها و خرید های مختلف در ایالات متحده می باشد و اپلیکیشن های از پیش نصب شده جزو آن نیستند. همانطور که خیلی از شما انتظار داشتید، بازی Candy Crush محبوب ترین بازی از زمان شروع فعالیت Google Play بوده است. پس از آن بازی های Subway Surfers، Temple Run 2، Despicable Me و Clash of Clans در رتبه های دوم تا پنجم محبوب ترین بازی های فروشگاه Google Play قرار می گیرند.

به بخش اپلیکیشن ها نگاه میاندازیم؛ در رتبه های اول و دوم اپلیکیشن های Facebook و Facebook Messenger قرار می گیرند و پس از آن Pandora Radio، Instagram و Snapchat در رده های بعدی محبوب ترین اپلیکیشن های فروشگاه Google Play ایالات متحده قرار می گیرند.

در لیست محبوب ترین فیلم ها و در رتبه اول با فیلم The Interview برخورد می کنیم و در رده های بعد شاهد نام فیلم هایی مانند Frozen، Deadpool، Star Wars: The Force Awakens و Guardians of the Galaxy هستیم.

محبوب ترین آهنگ موجود در فروشگاه Google Play آهنگ Thinking Out Loud از Ed Sheeran می باشد و چهار آهنگ بعدی عبارتند از: Royals از Lorde، Blank Space از Taylor Swift، Uptown Funk (feat. Bruno Mars) از Mark Ronson و Happy از Pharrell Williams. همچنین آلبوم ۲۵ از Adele بیشترین دانلود را در میان کاربران آمریکایی Google Play داشته است.

نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • hesam گفت:

    به نظر من به جای تبلیغات کمی کیفیت اخبارتون رو بالا ببرید!
    اینجوری بازدید از سایتتون هم زیاد میشه و یا اگر مطلبی هست حداقل کمی در ویرایش تامل کرده باشید نه مثل این مطلب
    بدون هیچ تصویر یا عکسی , فقط به منزله ی نوشتن مطلب نباشد .
    چون به نطر من این مطلب یک مطلب کاملا هجو و بیهوده ای است .
    من خودم این لیست رو میتونم به صورت زیبا تر و مرتب تر تو خود گوگل پلی ببینم.