گوشی Samsung Galaxy S8 احتمالا از قابلیت تشخیص چهره بهره خواهد برد - تکفارس 
گوشی Samsung Galaxy S8 احتمالا از قابلیت تشخیص چهره بهره خواهد برد - تکفارس 

گوشی Samsung Galaxy S8 احتمالا از قابلیت تشخیص چهره بهره خواهد برد

امیر رزاق
۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - 23:37
گوشی Samsung Galaxy S8 احتمالا از قابلیت تشخیص چهره بهره خواهد برد - تکفارس 

به تازگی گزارشی منتشر شده از کشور کره جنوبی اعلام می کند که گوشی پرچم دار Samsung Galaxy S8 احتمالا دارای یک قابلیت بیو متریک اضافه ی دیگر نیز خواهد بود که در کنار اسکنر عنبیه چشم این گوشی ،که تلفن های سری گلگسی پیش از این نیز از آن بهره برده بودند، کار می کند. طبق این گزارش تازه منتشر شده، این قابلیت بیو متریک جدید یک قابلیت تشخیص چهره می باشد که گفته می شود قفل گوشی هوشمند را در در کم تر از ۰.۰۱ ثانیه باز می کند.

این خبر جدید در میان شایعات و صحبت های اخیر منتشر شده مبنی بر بهره بردن گوشی پرچم دار Apple iPhone 8 از اسکنری مشابه به میان آمده است. طبق آخرین اطلاعات گفته شده است که این قابلیت در حال طی آزمایشات مختلف می باشد و این غول تکنولوژی تست نمونه های اولیه آن را آغاز کرده است. اگر این گزارش درست باشد، شمار قابلیت های بیو متریک به کار گرفته شده در گوشی پرجم دار Samsung Galaxy S8 به سه می رسد. سنسور سنتی اثر انگشت قرار گرفته در پشت گوشی، به همراه اسکنر عنبیه چشم و حسگر جدید تشخیص چهره گفته شده. همچنین در این گزارش ذکر شده است که یکی از مسئولان سامسونگ اظهار داشته است که این قابلیت بیو متریک اضافه به دلیل محدودیت های اسکنر عنبیه چشم که کمی کند است، انتخاب شده است.

گوشی پرچم دار Samsung Galaxy S8 انتظار می رود در این ماه رونمایی گردد و فروش آن نیز از ماه آوریل آغاز گردد. گزارشی پیش این از کره جنوبی اعلام کرده بود که کمپانی سامسونگ قصد دارد چیزی حدود ۶۰ میلیون واحد از Galaxy S8 را در زمان شروع فروش آن عرضه نماید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.